Gå til innhold

Norsk tegnsett, nordisk layout.... Stor entertast?


Anbefalte innlegg

Som vi vet er alle så late at de aldri gidder å faktisk ta bilde av det tastaturet de selger. Det er som oftest alltid en amerikansk version, men når du kjøper det får du med stor enter tast. Skal ha et Saitek Eclipse II tastatur, alle netbutikkene viser den med liten enter tast, men Papyrus skriver - Tegnsett: Norwegian. Når tegnsettet er norsk, vil det da si at det er med stor entertast?

 

PS: Har også f. eks ringt inn til nettbutikker som Komplett og Netonnet og spurt om det var stor entertast, dette var anngående et annet tastatur, de sa det var liten enter tast fordi de bare så på bildene, lol, men det var stor når jeg fikk det...

 

Noen som kan hjelpe meg her? Betyr norsk tegnsett stor entertast og hvordan kan jeg forsikre meg om at jeg får stor entertast? Kundeservice har jo ikke peiling.

Endret av Rankiz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har personlig G11, og selv om bildet til komplett (http://www.testvinnerene.no/wp-content/uploads/loefeb1.jpg) viser at enter-tasten er liten, er den absolutt ikke slik som på bildet. Den er på en måte litt "bredere"/"større".

 

Det beste er vel å kjøpe et tastatur online, og eventuelt benytte angrefristen som er på 14 dager om du ikke blir fornøyd. :)

 

- Dyst

Endret av Dyst
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...