Gå til innhold

Varer til import og deretter videresalg


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har drevet med en del import fra utlandet, og vet jo hvordan det fungerer med betaling og utgifter osv.

Men nå har jeg lyst til å importere en vare jeg kan selge videre. F. eks på finn.

Tenkte på en ting som jeg kunne kjøpe for 0,5 - 15 USD, og selge videre. Altså jeg vil starte smått og se hvordan dette går.

Jeg har tenkt på en ting som kan vere i "mote og velvære" emne..

Men jeg trenger tips til hva jeg kan kjøpe! Noen som har tips til en vare som ikke koster all verden, som jeg kan ha en fin fortjeneste på?

 

På forhånd takk!

 

Edit: Leif var her

Endret av treningsnarkoman
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Har drevet med en del import fra utlandet, og vet jo hvordan det fungerer med betaling og utgifter osv.

Men nå har jeg lyst til å importere en vare jeg kan selge videre. F. eks på finn.

Tenkte på en ting som jeg kunne kjøpe for 0,5 - 15 USD, og selge videre. Altså jeg vil starte smått og se hvordan dette går.

Jeg har tenkt på en ting som kan vere i "mote og velvære" emne..

Men jeg trenger tips til hva jeg kan kjøpe! Noen som har tips til en vare som ikke koster all verden, som jeg kan ha en fin fortjeneste på?

 

På forhånd takk!

 

Edit: Leif var her

 

Om du ikke har et firma med endel startkapital så er dette bare å drite i. Mange som driver med akkuratt det samme, så det er knallhardt marked om du ikke har en SUPERSPESIELL avtale med leverandør. I tillegg, om tollvesenet ser at du mottar utrolig mange pakker uten å ha et registrert foretak blir du garantert kontaktet og evnt kan få en straff. ( Snakker av erfaring)

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke dette er bare å drite i. Jeg har en venn av meg som startet opp å selge noen kremer til å ungå kviser. Salget har gått unna til tusen, og han har hatt stor suksess.

Blir vell uansett ikke "utrolig" mange pakker som du beskriver. Jeg tenker å kjøpe inn litt smått til å begynne med, og deretter øke.. Men blir ikke snakk om "utrolig" mange pakker.

Lenke til kommentar

Jeg mener ikke dette er bare å drite i. Jeg har en venn av meg som startet opp å selge noen kremer til å ungå kviser. Salget har gått unna til tusen, og han har hatt stor suksess.

Blir vell uansett ikke "utrolig" mange pakker som du beskriver. Jeg tenker å kjøpe inn litt smått til å begynne med, og deretter øke.. Men blir ikke snakk om "utrolig" mange pakker.

Lykke til :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...