Gå til innhold

Updating failed 3.3.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg prøver å installere WoW, men den prøver å installere en patch, kommer til 10% og da får jeg updating failed. Dette er patch 3.3.0. Jeg har prøvd oppdatere uten brannmur på, brukt den blizz repair saken, er det noe annet jeg kan gjøre for å fikse dette?

Takker for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg prøver å installere WoW, men den prøver å installere en patch, kommer til 10% og da får jeg updating failed. Dette er patch 3.3.0. Jeg har prøvd oppdatere uten brannmur på, brukt den blizz repair saken, er det noe annet jeg kan gjøre for å fikse dette?

Takker for svar.

Prøv og kjør som admistrator.

Skrevet

Nå sliter jeg med å finne wow mappa og, avinstallerte wow men finner den ikke etter dette. Jeg har sett på wow filen hvor mappa ligger, men når jeg går der så eksisterer den ikke. Skjønner ikke helt hva som skjer her nå :)

Skrevet

Har du fikset det?

I Wow-mappa ligger det en fil som heter "repair" hvis jeg ikke husker feil. Den hjalp meg en gang jeg hadde problemer med å installere en patch. Hadde prøvd mange ganger med feilmelding, kjørte repair-fila, og vips så fikk jeg det til.

En annen gang jeg hadde store problemer med å installere en patch, hjalp det å bytte virusprogram. Virker ikke som AVG liker WOW. Byttet til et annet, og så virket det plutselig.

Skrevet

Fikk ordna det, når jeg sletta det så tok den ikke meg "games" mappa. Dette gjorde at installeringen og alt ble helt feil. Så jeg slette den mappa og installerte på nytt, så fungerte det igjen :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...