Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

ts bare smeller!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Har seg sånne atte jeg måtte bytta tennspole for en stund sia, siden den gikk dadundas.

Så fikk vi bytta da, men ta satt vi tennplata på det første hakket der. Har funka i 1 mnd nå nesten helt problemfritt. Det vil si i 3 uker så funka den som den skulle.

Så begynte jeg og merke at den ble veldig tungstartet etterhvert. Det vil si at jeg måtte trille den en lang bakke, og helt nederst i bakken så startet den, men da smalt det alltid. Sånn gikk det vær gang. Så på slutten så merket jeg at den begynte og smelle og fise veldig mye når jeg kjørte, men jeg kom meg framover.

Ista skulle jeg ned på butikken og da var den så og si dø nesten. Kom meg akurtt ned på butikken. Da hørte det ikke ut som den gikk forover engang, men at noen stod på sylinderen og slo den med slegge. Smalt absoultt hele tia. Når jeg skulle dra så var den nesten helt dævv. Skulle trille igang som vanlig, og da gikk den faen ikke. Det bare smalt når jeg trilte den. Du hørte bare at det smalt. og når jeg fikk den i fra så vist jeg ga full gass da så hørte du bare fising og smelling. Så satt jeg den i første gir så hørtes det ut som kjeften til lillebror. Så stoppa den. Vet ikke helt åssen jeg skal forklare det. Siden jeg kunne løpe med den igår og da hørte man bare smelling, mne hæørte liksom ikke at motoren gikk.

Helt på slutten så skulle jeg prøve siste gang, og fy faen det samlt! Skremte jo dritten ut av alle folka der nede. Folk mista bæreposer og blei helt katastrofe der. Så jeg måtte jo trille dritten hjem da.

Noen som vet hva som kan være galt ? Det må jo være noe med det elektriske. Kan det være at jeg må stille litt på tennspola ?

TUSEN TAKK FOR ALLE SVAR! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...