Spenis Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Hei, jeg lurer på om det finnes et gratis program der du kan lage din egen musikk med innstrument lyder og melodi osv. På forhondt takk
TheSoapmaker Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Hei, jeg lurer på om det finnes et gratis program der du kan lage din egen musikk med innstrument lyder og melodi osv. På forhondt takk Jeg bruker Guitar Pro 5. Drit bra program hvis du skal lage egne sang(hvertfall rock, punk og metal osv)
Spenis Skrevet 13. mai 2010 Forfatter Skrevet 13. mai 2010 Hei, jeg lurer på om det finnes et gratis program der du kan lage din egen musikk med innstrument lyder og melodi osv. På forhondt takk Jeg bruker Guitar Pro 5. Drit bra program hvis du skal lage egne sang(hvertfall rock, punk og metal osv) er Guitar Pro 5. gratis? -
TheSoapmaker Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Hei, jeg lurer på om det finnes et gratis program der du kan lage din egen musikk med innstrument lyder og melodi osv. På forhondt takk Jeg bruker Guitar Pro 5. Drit bra program hvis du skal lage egne sang(hvertfall rock, punk og metal osv) er Guitar Pro 5. gratis? - Det er gratis i 15 dager tror jeg det var... Men er lett å få lastet ned på TPB
gard. Skrevet 13. mai 2010 Skrevet 13. mai 2010 Guitar Pro 5 er egentlig ikke så bra til å lage musikk. Mer praktisk til å skrive ned musikk i form av tablatur/noter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå