Gå til innhold

(Recruit a Friend partner) jeg kan lage ny acc


Anbefalte innlegg

Jeg søker en "seriøs" WOW spiller å spille med. Fint om du er fra Vestfold, men gjerne fra andre steder også.

Jeg har spilt siden WOW startet, men litt av og på - ikke hele tiden. Spiller i hvilken som helst class/character, eks. warrior, rogue, shaman, priest osv. spiller alliance eller horde

 

Flytter til Tønsberg i sommer, og er på jakt etter noen likesinnede innen spill.

 

Svar her, eller send meg en epost: [email protected]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har noen alts og mains på Kul Tiras-EU .. Holder på og transfere min 46 lock også. Kunne det vært noe attraktivt med meg booste deg til samme stadiet som locken min, med min main og deretter starte levle seg oppover? Jeg har mange kontakter ang raiding og pvp på denne realmen så level 80 stuff er også noe som kan gå på skinner.

 

 

EDIT: Glemte og si, jeg bor i oslo.

Endret av NoMilkToday
  • Liker 1
Lenke til kommentar

har noen alts og mains på Kul Tiras-EU .. Holder på og transfere min 46 lock også. Kunne det vært noe attraktivt med meg booste deg til samme stadiet som locken min, med min main og deretter starte levle seg oppover? Jeg har mange kontakter ang raiding og pvp på denne realmen så level 80 stuff er også noe som kan gå på skinner.

 

 

EDIT: Glemte og si, jeg bor i oslo.

jeg skal tenke litt på det. vi snakkes senere

 

har du msn?

Endret av Santouryouu-Lars
Lenke til kommentar

har noen alts og mains på Kul Tiras-EU .. Holder på og transfere min 46 lock også. Kunne det vært noe attraktivt med meg booste deg til samme stadiet som locken min, med min main og deretter starte levle seg oppover? Jeg har mange kontakter ang raiding og pvp på denne realmen så level 80 stuff er også noe som kan gå på skinner.

 

 

EDIT: Glemte og si, jeg bor i oslo.

jeg skal tenke litt på det. vi snakkes senere

har du msn?

 

Har, ja... Bruker? nei..

 

emm kontakt med via. hmm.. har skype og e-mail, men ikke keen på og legge ut e-mailen uten videre, samme med skype.. PMer deg med mailen og skypen tror jeg.

Lenke til kommentar

har noen alts og mains på Kul Tiras-EU .. Holder på og transfere min 46 lock også. Kunne det vært noe attraktivt med meg booste deg til samme stadiet som locken min, med min main og deretter starte levle seg oppover? Jeg har mange kontakter ang raiding og pvp på denne realmen så level 80 stuff er også noe som kan gå på skinner.

 

 

EDIT: Glemte og si, jeg bor i oslo.

jeg skal tenke litt på det. vi snakkes senere

har du msn?

 

Har, ja... Bruker? nei..

 

emm kontakt med via. hmm.. har skype og e-mail, men ikke keen på og legge ut e-mailen uten videre, samme med skype.. PMer deg med mailen og skypen tror jeg.

den er ok men jeg må tenke på det litt okay?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...