Gå til innhold

Dodge Viper SRT10 Case - [Update #1]

Anbefalte innlegg

post-168911-1275059376,9971_thumb.jpg

Har da tenkt på dette lenge, og har bestemt meg for å prøve å lage et kabinett som skal forhåpentligvis ligne på en Dodge Viper. Har ikke for mye penger eller materialer for øyeblikket, så nå i starten blir det nok lite aktivitet.

Grunnen til at jeg vil lage dette kabinettet er at jeg fikk veldig lyst til å lage meg ett kabinett selv, og da jeg såg coolermaster sin nye V10 kjøler tenkte jeg litt på Viper'n.

Hva som skal gjøres/kjøpes:

[V] = Gjort/kjøpt

[X] = Ikke gjort/kjøpt

[V] Sketchup tegning

[V] Maskinvare

[X] Tremodell

[X] LED's (Røde og blå?)

[X] Nøkkelstart/bryter

[X] Hengsler (Panser, Bagasjerom og dører)

[X] Klikklåser

[X] Vannkjøling

[X] Plexiglass

[X] Harddiskbur

[X] Strømstøppsel

[X] Cooler Master V10 kjøler

Hva som muligens skal gjøres/kjøpes:

[X] CAD skisse

[X] Katoder

Ellers skal jeg ta meg en tur i boden når jeg kommer hjem og finne ut av hvilke verktøy vi har og hva jeg eventuelt må skaffe.

Kommentartråden

Endret av Nobex
Videoannonse
Annonse
  • 4 uker senere...

Minner om retningslinjene for arbeidslogger, da denne arbeidsloggen ikke oppfyller ett eller flere av punktene i disse retningslinjene. Må derfor vennligst be om at arbeidsloggen utbedres i henhold til retningslinjene. Unnlatelse vil medføre stenging av tråd for å unngå feil bruk av arbeidslogg-kategorien.

Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Rapportér gjerne innlegget når arbeidsloggen er utbedret, så vil dette innlegget bli slettet av moderator.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...