jorgenhm Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 Hei! Jeg har et Audigy Player lydkort (versjon 1 altså) Også har jeg kjøpt meg spillet: Enter the Matrix.. I det spillet skal det være mulig å bruke EAX lyd, men det fungerer ikke for meg Jeg har et 5.1 anlegg og vil bruke EAX.. Jeg har installert driverne om fulgte med kortet, og EAX har fungert i andre spill som "Unreal II" ... Men når man starter spillet(altså Matrix) og går inn på menyen Options > Sound > EAX (eller noe slikt) kan man skru på EAX ved å velge On eller OFF... men på min datamaskin så er det ikke mulig å bytte til ON.. alt skriften på den siden er grå.. som om det er noe feil og det ikke går an å bytte .... Man kan også aktivere EAX via. toolbar'en på toppen av skjermen i Windows (den kommer opp etter man har installert driver'ne til Audigy kortet) men fungerer EAX da? eller må man også skru det på i spillet? hvorfor kan ikke jeg skifte til EAX i spillet? Det er det jeg lurer på .... Håper på et positivt svar Hilsen Jørgen
Spedalsk Skrevet 13. juni 2003 Skrevet 13. juni 2003 Hei Jørgen Har du prøvd å patche spillet til den nye v1.52 patchen tror den skulle fikse EAX problem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå