Gå til innhold

Problem med Steelseries 5hv2 mic.


Anbefalte innlegg

Hei. jeg har et problem med miccen min til Steelseries 5h v2 headsettet mitt. Når jeg sitter på skype med en kompis sier han at hvert 17.minutt kommer det en slags rar "gnistre" lyd. strøm-aktig lyd. Og dette skjer AKKURAT på det 17. minuttet. Så da må vi avslutte og så ringe hverandre igjen. hva kan problemet være? det skal være miccen, er også åpen for andre forslag =)

 

 

har også et annet problem:

 

Headsettet klarer heller ikke å spille av f.eks "påloggingslyden" til skype og en youtube video samtidig. dette skjer også hvis jeg får en melding på skype så stopper lyden på skypesamtalen i 1-2 sekunder. dette er veldig plagsomt ettersom at han jeg snakker med ofte må si det han sa om igjen.

 

Kan noen hjelpe meg med disse problemene?

 

 

Mvh

 

Mariuskri94

Endret av mariuskri94
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg skal ta en tur opp på spaceworld der jeg kjøpte headsettet, så skal jeg få tak i han fyren som har det selv og anbefalte meg headsettet, og spørre om han har det samme problemet. Hvis jeg finner ut av det så skal jeg poste det her så du kan få vite det også ;)

Lenke til kommentar

Det kunne ha vært feil i det eksterne lydkortet som fulgte med, men jeg fikk nytt headset.

Men ettersom at disse problemene dukket opp når jeg hadde lydkort, har jeg fått fikset problemene uten å bruke lydkort, siden det ikke fulgte med noe lydkort :S må visst dra opp igjen å få et. så skal jeg prøve da og se om det samme skjer...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...