Gå til innhold

Lagre lydfil fra mms på iphone til pc


Anbefalte innlegg

Jeg har fått tilsendt en lydfil på MMS til min Iphone. Skulle gjerne hatt den ut til PCen min, men får det ikke til. Har prøvd å google litt, men fant ikke no løsning så da lurte jeg på om noen her inne kunne forklare meg hvordan jeg gjør det? :)

 

(vet ikke om jeg posta under riktig gruppe, men bare flytt den hvis jeg har posta feil)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke eplefonen så godt, men kan man ikke videresende som mail?

Eller lagre lyden lokalt på tlf, og så sende den som mail - eller koble til PC og overføre filen?

 

Var det jeg også trodde, men finner ikke noen måte å hente fila ut fra MMS/SMS "chatten" for å legge den som vedlegg i en mail eller lagre på telefon. :(

Endret av abbflex
Lenke til kommentar

Uten at jeg skal disse eplene for mye - om det bare er denne ene filen det er snakk om - videresend den til noen som har en telefon, og ikke en "brukeropplevelse" - regner med at det er mulig å videresende en mms ???

 

Er dette noe du har behov for til stadighet - det finnes sikkert noen andre som har irritert seg over det samme og laget en app for dette...

Lenke til kommentar

Uten at jeg skal disse eplene for mye - om det bare er denne ene filen det er snakk om - videresend den til noen som har en telefon, og ikke en "brukeropplevelse" - regner med at det er mulig å videresende en mms ???

 

Er dette noe du har behov for til stadighet - det finnes sikkert noen andre som har irritert seg over det samme og laget en app for dette...

 

hehe, takk for svar. Da gjør jeg det så enkelt at jeg sender det til en annen tlf og henter den ut derfra denne gangen, men hadde jo vært greit å vite til en annen gang om det er mulig. Bør jo være en enkel ting, men ja apple er jo litt sære noen ganger :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...