Gå til innhold

Samsung S8000 Jet eller LG BL40 Chocolate


Anbefalte innlegg

Jeg skal ha ny mobil, og sitter nå og vipper mellom disse to. Jeg har lest reviews av begge, og innholdsmessig vil begge mobilene passe mer enn godt nok til mitt bruk siden jeg ikke har behov for noen dedikert smartphone.

 

Imidlertid så leser jeg på diverse fora at begge håndsettene har sine problemer. LG'en blir ofte beskrevet som laggete, og det virker som om mange Jet brukere sliter med programvaren og lite minne i mobilen.

 

Er det noen her som har hatt en eller begge mobilene over lengre tid og kan komme med noen tilbakemeldinger på hvor fornøyde/misfornøyde de er med disse modellene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Drittmobiler begge to. Kjøp deg Iphone - den blir du garantert fornøyd med i stedet for den møkka der som bare er leketelefoner.

 

Edit: Antar du er kvinnfolk siden du tydeligvis bare ser på designet når det gjelder mobiler. Det finnes masse skins å få kjøpt til Iphone. Rosa og.

Endret av banansplit
Lenke til kommentar

Av de to mobilene ville hvertfall jeg ha valgt Samsung Jet! Den har fått god kritikk rundt omkring. Den høye oppløsningen på den forholdsvis lille skjermen (3.1") gir deg et sylskarpt bilde. Mye bedre skjerm enn det f.eks. iPhone har å by på.

 

Siden du ikke har behov for noen smartphone tror jeg Samsung Jet vil være midt i blinken for deg. Liker du litt spreke farger må jeg si at den telefonen i "Urban violet" rett og slett er lekker ;-)

 

Forøvrig kan det være verdt å vente på Samsung Wave som er rett rundt hjørnet.

Lenke til kommentar

Drittmobiler begge to. Kjøp deg Iphone - den blir du garantert fornøyd med i stedet for den møkka der som bare er leketelefoner.

 

Edit: Antar du er kvinnfolk siden du tydeligvis bare ser på designet når det gjelder mobiler. Det finnes masse skins å få kjøpt til Iphone. Rosa og.

 

 

bærtur??? er du 10år eller??? iphone er noe dritt!!! jeg har funnet 142 negative ting om den!! bla: fengslet,ingen homescreen,komprimering av filer uten at du vil det,ingen filutforsker, kan ikke bruke bluetuduth med andre telefoner osv...

 

on topic:

 

ingen av telefonene er særlig gode, så derfor går du for htc desire :) men vist du absolutt skal ha en av de:

går du her og ser ;) sorry for isted da -.-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...