Delta517 Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Har nettopp fått meg ny pc. Jeg kopierte over bilde og musikk, men så fant jeg ut at det var 32bit. Lurte derfor på om jeg kan innstalere Windows 7 64bit uten å måtte fjerne alle bildene på harddisken (at den bare sletter windows og ikke bildene og musikken fra harddisken altså)?
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 (endret) Har du 2 harddisker trenger du bare formatere den med Windows på, ellers så må du flytte tingene til en annen data eller noe sånt Endret 3. mai 2010 av Slettet-J0FoqSqMwq
vidarkri Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Du kan også velge og innstallere uten formatering, da tar den vare på alt det gamle som ligger der.
Gjest Slettet+3165 Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Du kan også velge og innstallere uten formatering, da tar den vare på alt det gamle som ligger der. Men windows blir liggende dobbelt opp.
vidarkri Skrevet 3. mai 2010 Skrevet 3. mai 2010 Du kan også velge og innstallere uten formatering, da tar den vare på alt det gamle som ligger der. Men windows blir liggende dobbelt opp. Kan slette windows.old etterpå da serru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå