alos Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 prøv å trekk ut mer enn 1 ampere ut fra telefon kontakten. aner ikke hva din utdannelse er, men ut i fra det jeg hvet og har lært så har jeg regnet riktig.
N$$ Skrevet 30. juni 2003 Skrevet 30. juni 2003 prøv å trekk ut mer enn 1 ampere ut fra telefon kontakten. aner ikke hva din utdannelse er, men ut i fra det jeg hvet og har lært så har jeg regnet riktig. det var snakk om mA da...
alos Skrevet 3. juli 2003 Skrevet 3. juli 2003 prøv å trekk ut mer enn 1 ampere ut fra telefon kontakten. aner ikke hva din utdannelse er, men ut i fra det jeg hvet og har lært så har jeg regnet riktig. det var snakk om mA da... Det er relativt stor forskjeld på 35mA på 230 V og 35mA på 5 V regn ut effekten så ser du det, tenk før du skriver.
N$$ Skrevet 4. juli 2003 Skrevet 4. juli 2003 prøv å trekk ut mer enn 1 ampere ut fra telefon kontakten. aner ikke hva din utdannelse er, men ut i fra det jeg hvet og har lært så har jeg regnet riktig. det var snakk om mA da... Det er relativt stor forskjeld på 35mA på 230 V og 35mA på 5 V regn ut effekten så ser du det, tenk før du skriver. Er fullt klar over det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå