Gå til innhold

Acciaio e Legno - ASGE Kommentarer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da har jeg etter mange dager funnet ut at jeg mest sannsynelig skal lage kabinettet i Plexi i stedet for MDF, jeg skal også kanskje lage gulvene i babinette fra 1mm stålplater :)

 

driver også med en liten casemod. kan legge ut bilder her i kommentartråden om ønskelig?

 

 

-asge

Lenke til kommentar

Da var min lille casemod ferdig :) denne pc'en er bygd av "left overs" som min bror skal ha :) skjermkortet har han kjøpt selv. ( hvis noen lurer hvorfor jeg ikke bruker det i stedet for 9600gt :tease: )

 

 

Anyway her er litt bilder.

 

DSC00019.jpg

DSC00020.jpg

DSC00021.jpg

DSC00022.jpg

DSC00024.jpg

DSC00025.jpg

DSC00033.jpg

DSC00040.jpg

 

 

det var det ;) beklager den mildt sagt ræva kvaliteten på bildene, men jeg fant ut at kamerar ikke er glad i og bade... derfor måtte jeg bruke min mobil.

 

- ASGE

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Da har jeg dårlig nyheter, jeg var hos glassmester og jernvareforhandler og spurte etter Plexi. Enten var det urimelig dyrt eller så solgte dem ikke i riktig størrelse. så inntil jeg finner en løsning på det så legger jeg prosjektet på hylla inntilvidere. Men jeg har et nytt prosjekt på gang ! stikkord : casemod. kommer tilbake til dette da nytt kabinett er kjøpt inn og jeg har planene klare ! :)

 

noe du lurer på anngående dette? si ifra ! Tar i mot ris og ros.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...