Gå til innhold

Acciaio e Legno - ASGE Kommentarer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja :) også skrudde jeg løs alle de skruene på innsiden.

Men vær OBS på at det er en ledning fra skjermen til liksom "hovedkortet" den må du løsne før du tar vekk øverste delen av toppen :) er ikke vansklig.

Skrevet

Ja, da har jeg etter mange dager funnet ut at jeg mest sannsynelig skal lage kabinettet i Plexi i stedet for MDF, jeg skal også kanskje lage gulvene i babinette fra 1mm stålplater :)

driver også med en liten casemod. kan legge ut bilder her i kommentartråden om ønskelig?

-asge

Skrevet

Da var min lille casemod ferdig :) denne pc'en er bygd av "left overs" som min bror skal ha :) skjermkortet har han kjøpt selv. ( hvis noen lurer hvorfor jeg ikke bruker det i stedet for 9600gt :tease: )

Anyway her er litt bilder.

DSC00019.jpg

DSC00020.jpg

DSC00021.jpg

DSC00022.jpg

DSC00024.jpg

DSC00025.jpg

DSC00033.jpg

DSC00040.jpg

det var det ;) beklager den mildt sagt ræva kvaliteten på bildene, men jeg fant ut at kamerar ikke er glad i og bade... derfor måtte jeg bruke min mobil.

- ASGE

Skrevet

Hvit innside er ikke så vanlig i kabinetter, men det gjør kabinettet bare enda mer stilig!For å gjøre modifikasjonen enda mer gjennomført kan du jo lakke radiatoren (og muligens pumpa) også ;)Hvordan yter denne CPU-kjøleren, funker den godt?

Skrevet

jeg var innpå tanken og lakke det også men gikk tom for lakk :) jeg vil ikke si den yter så veldig bra. ikke til den prisen den koster! Jeg hadde heller kjøpt en noctua kjøler for og si det sånn :)

Skrevet

ja det er kulere :) men da ville jeg heller sett på Mist dual settene :) vurdere vannkjøling derfra selv siden jeg vil ha vannkjøling i mitt nye kabinett :)

• 1 måned senere...
Skrevet

Da har jeg dårlig nyheter, jeg var hos glassmester og jernvareforhandler og spurte etter Plexi. Enten var det urimelig dyrt eller så solgte dem ikke i riktig størrelse. så inntil jeg finner en løsning på det så legger jeg prosjektet på hylla inntilvidere. Men jeg har et nytt prosjekt på gang ! stikkord : casemod. kommer tilbake til dette da nytt kabinett er kjøpt inn og jeg har planene klare ! :)

noe du lurer på anngående dette? si ifra ! Tar i mot ris og ros.

• 5 måneder senere...
Skrevet

Da har jeg funnet ut hvor jeg skal få kjøpe plexi ! :new_woot:

Men jeg skal også omdøpe navnet litt + jeg skal sveise en ny ramme!

stay tuned når jeg sparker i gang prosjektet på nytt i morgen !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...