Gå til innhold

- 22KG på et halvt år!


Anbefalte innlegg

Jeg må bare få det ut av systemet. JEG HAR GÅTT NED 15 KG siden desember!

 

182 cm Høy:

15. Desember 106/107KG

15. Januar: 103,7 KG

15. Februar: 102,5KG

17. Mars: 97 KG

15. April: 93,2KG

1. Mai: 90,9KG

 

 

- Begynte i desember, prøvde ut en lavcarbo-diett. Det var noe dritt. Ga opp etter to uker. Følte meg konstant fyllesyk. Ikke noe for meg som liker og jobbe effektivt.

 

- Februar begynte jeg på ny diett. Begynte å passe på kallorier. Byttet frokost og lunch med nutrilett bar. Velger middagsretter med lavere kalorier, lett-produkter, har byttet til grovbrød og fiberike produkte.

Jeg har ikke lidd noe i det hele tatt. Jeg jukser i helgene, Øl må man ha. Spiser fet mat en gang i blant. Jeg belønner meg med potetgull og sjokolade i blant. Har vert på treningsenteret en gang siden jul.

Jeg har alltid trodd det og slanke seg skulle være vanskelig. Det er ikke det. Det er rett og slett morsomt og følge med på vekta!

 

 

Her står jeg i dag, 15KG lettere. Se for dere vekta av en 1&1/2 10liters-bøtte med vann. Jeg er så mye lettere! Tar meg den rett og være utrolig stolt over meg selv. Jeg er ikke fet lengere, jeg er endelig overvektig. Jeg passer gamle bukser. Jeg må kaste den dyre dressen jeg kjøpte til jul! :thumbup:

 

 

Prøver og nå 84-87KG til sommeren. Så langt ligger jeg etter skjemaet!

:w00t:

 

 

 

Update:

18 Juni:: 88,7kg (viktig og huske komma)

10. Juli ca 85-86KG

 

August, september, oktober, november, desember, januar: Ligger og vandrer mellom 85-og 87 KG

Endret av Lakshore
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Var host fastlegen for og sjekke om kolosterol og blodtrykk var blitt bedre. 

Og det var de. Blodtrykket var blitt normalt. Kolosterolet har gått ned fra 7,6 til 5,8.

Stopper slankinga når jeg når et bra kolosterol som jeg tror er under 5.... 

 

 

 

 

Det er bare og kaste seg i gang folkens. 

Er mann av typen som kjøper mye ferdigmat i varmedisken på butikken i matpausene. Eller den som ikke kan ta seg tid til og lage frokost.

Så er det bare og erstatte måltidene med måltidserstatter (i mitt tilfelle nutrilettbar til 15kr måltidet).

 

Nutrilett-bar er absolutt INGEN vidunderkur. Det er billigere og kanskje bedre å ta 2grove brødskiver og et eple til frokost/lunsj. 

Men er man av typen som meg, som ikke tar seg tid til og lage mat før man går på jobb, så er måltidserstatter tingen. Jeg tar frokosten bak rattet. Så jeg sover 3minutter lengere om dagen. Før droppet jeg frokosten, kjøpte mat fra varmedisken i matpausene. Det er jo ikke helt bra...

 

 

Har forresten mye mer energi, folk lurer på hvor dobbelhaka tok veien. 

 

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ny vekt-rekord: 88,7KG

- 18,3KG

 

Har ikke sett familien, og hjembyda mi siden desember. 

Er spent hvordan de reagerer! :D

 

Hver gang jeg har vert hjemme har jeg bare hørt: "hvor du har lagt på deg". 

 

haha, gled deg! Du har jobbet for det, og du fortjener alt rosen du får:D :w00t:

 

Ny vekt-rekord: 88,7KG

- 18,3KG

 

Har ikke sett familien, og hjembyda mi siden desember. 

Er spent hvordan de reagerer! :D

 

Hver gang jeg har vert hjemme har jeg bare hørt: "hvor du har lagt på deg". 

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Jeg nådde målet mitt til sommeren. Siden sommeren 2010 til nå i 2011 har jeg ligget og vandret mellom 85-87KG (minus 22-20KG, over to ti-litersbøtter med vann). Nutrilettbarene spiser jeg ikke like ofte lengere. Men passer enda litt på når det gjelder kalorier. Men er ikke redd for og spise en hel potetgullpose av og til. Har tatt veldig lett på det siden sommeren. Men har holdt stabil vekt :) Gamle matvaner er borte for og bli borte. Ser ikke for meg det blir vanskelig og holde vekta.

 

Så mitt målet mitt til neste sommer, er bedre kondis. Får se hvordan det vil gå :p

Endret av Lakshore
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...