Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dating og dårlig selvbilde..


Anbefalte innlegg

Jeg er singel. Har profiler ute på nettet der jeg blir jeg kjent med folk. Jeg er livredd å

gå på date, livredd for avslag..... Livredd for å se på mailen , og telefonen etter daten. Redd for å merke uinteresse, og ikke høre mer fra vedkommende.

 

Er dere andre som meg også?

 

Jeg må lære meg å bli tøffere på denne fronten! Tar evighet til jeg våger å date en ny en fra å hatt kontakt med en annen...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nei. Jeg har det motsatt. Jeg har vært med så mange nå at jeg er jævlig lei av å "date" folk. Er nesten bedre å bare ligge rundt altså. Førsteinntrykket er som regel bra så da er det nesten bare å ligge med hun en gang og så ikke la hun ødelegge det ved å bare ikke gidde å ha mer kontakt med henne. Er bare så kjedelig med alle disse damene som leter etter en sponsor til sko samlingen sin.

Lenke til kommentar

Fy void.. Ligge med henne en gang, og så ikke gidde å ha mer kontakt med henne? Fy!!!!! slem du er...

 

 

Nei. Jeg har det motsatt. Jeg har vært med så mange nå at jeg er jævlig lei av å "date" folk. Er nesten bedre å bare ligge rundt altså. Førsteinntrykket er som regel bra så da er det nesten bare å ligge med hun en gang og så ikke la hun ødelegge det ved å bare ikke gidde å ha mer kontakt med henne. Er bare så kjedelig med alle disse damene som leter etter en sponsor til sko samlingen sin.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei.Er synd at det skal være sånn,men du er ikke alene om det.

Jeg er sånn selv at jeg er redd for avslag,og takler ikke det så bra.

Men etterhvert lærer du og takle det og da går det bedre etterhvert,men er bedre og ta kontakt med dei guttene du har til felles med,for da blir det lettere og prate.

Så ikke stress ta deg god tid til og bli kjent med noen,før du går ut på date,for da blir du tryggere på person.

Og ikker hør på Void,han snakker bare tull.

 

Alt ordner seg etterhvert.

Lenke til kommentar

Jeg var veldig slik før, og er det i mindre grad enda. Det eneste som hjelper for meg er å kaste meg ut i det. Ta ting skritt for skritt hvis du sjønner. Bare gjøre småting du er redd for litt etter litt, så blir du tøffere. Jeg har blitt mer hardhudet på mannfolk og slikt etter at jeg bestemte meg for å bare prøve. Av og til vil man gå på en smell, men da er man en erfaring rikere. Det handler mye om hvordan man velger å se på det. Jeg sier ikke at det er noe som forandrer seg over natten, men man må bare prøve å ta seg sammen å gjøre noe. Begynne et sted.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...