Gå til innhold

Lånt høytalere til kompis


Anbefalte innlegg

Usikker på hvor jeg skulle skrive dette, men passer vel bra her? :)

 

tidlig lørdag: kompis sender ut melding på facebook at han vil gjerne låne noen gode høytalere

rundt hall 6: ringer jeg han og spør om han vil låne mine imot at han erstatter vis noe skjer han sier "jada"

jeg kommer til han å rigger det i sammen.. han virker ikke beruset ser bare en halv øl på et bord

 

Det var en bra fest så en kunne ikke legge merke til alt som skjedde. 2dager etterpå skal jeg plugge anlegget i sammen og finner ut at en høytaler ikke fungerer i hele tatt, membranen er ikke festet til magnet elns(?) lest litt og kom fram til at det burde være problemet, den andre høytaleren virker såvidt, hvis jeg er litt bort i den forsvinner lyden pga dårlig tilkobling eller noe slik.

 

saken er at han nå nekter for huske samtalen vi hadde på telefonen.. hva kan jeg gjøre? broren min hørte samtalen, usikker på om han forsatt husker hva som ble sagt men kan spørre han senere hvis det er viktig.

 

Det er snakk om logitech z-2300 logitech-z2300.gif

jeg har sagt at det ikke kan være så dyrt å kjøpe nye høytalere hvis det går ann å kjøpe uten en bass og fjernkontroll, eller kjøpe 2 helt greie høytalere med samme tilkobling.. eller skal jeg bare prøve å få penger for det? ser på nettet at en finner de til 1400+frakt.. 1500?

Endret av Krabbepimpen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349

Et var jo en muntlig avtale som kan være litt vanskelig å bevise.

Men han lånte det å du sa ifra, ergo han burde betale.

 

Noen slike mennesker kan være vanskelig å få tilbake ting fra, så nestegang skriv en kontrakt på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...