Gå til innhold

Sony DCR-TRV80


Anbefalte innlegg

Heisan, folkens!

Har nå returnert Canon MVX150i. Jeg har bestilt meg et Sony TRV80 hos iHandel. Men du verden så vanskelig det var å få det på dagen, da. Det er jo nesten ingen som har det på lager til en fornuftig sum. :grumpy: Det står på Akam sine sider at Telebutikken har det, men der er de tom på lageret. Og iHandel vet heller ikke når de har det inne. Noen som kan anbefale et nettsted som har dette inne til en fornuftig pris? (Eller blir dette reklame?) :wink:

Dere som allerede har skaffet dette, er dere fornøyd med kameraet? :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Annbefaler deg å sjekke på multicom.

Kjøpte mitt kamera der da de var bare ca 300kr dyrere og hadde kamera på lager. Fikk det på 3 dager! Ble bestillt en onsdag kl.2350 og sent fra multicom torsdag klokken 0845, resten av tiden brukte posten opp!

Lenke til kommentar

lJeg Kjøpte et i en butikk den 29 Mai,men ville vente til dagen etter får å slippe å få en utstillingsmodell.Etter 3 dager fikk jeg beskjed om at utstillingsmodellen var solgt og at det ville ta 2-3 uker før han kunne levere.Ringte så en annen butikk og fikk beskjed om at de hadde 2 på lager,men at jeg måtte ringe dagen etter får å få en rimeligere pris(var priset til 14300kr).Ringte dagen etter da var begge solgt og 14 dagers leveringstid.La inn ordre på en nettbutikk som reklemerte at den var på lager.Fikk mail dagen etter at det var 11 dager til de ventet inn et parti,men de visste ikke om det kom så mange som de hadde i restordre så det var ikke sikkert at jeg kunne få det før 4 uker.Etter mange telefoner uten å finne et kamera la jeg inn en ordre på den billigste nettbutikken.De har nå trukket pengene,men jeg vet ikke om min datter er 5 eller 7 måneder når jeg får filme henne for første gang.

Lenke til kommentar

Ringte til nettbutikken jeg hadde bestillt kameraet mitt da det hadde gått to dager over den datoen de sa de skulle få inn et parti.Da fikk jeg beskjed om at det ville gå fire til fem uker før noen i hele Norge kunne få tak i TRV80E.De som sa noe annet lyver,fikk jeg beskjed om.Har ikke tenkt til å vente så lenge da den datoen heller ikke var sikker.Er det noen som vet om et slikt kamera som er på lager i Norge til en normal pris(ca 12000)?

Lenke til kommentar
Ringte til nettbutikken jeg hadde bestillt kameraet mitt da det hadde gått to dager over den datoen de sa de skulle få inn et parti.Da fikk jeg beskjed om at det ville gå fire til fem uker før noen i hele Norge kunne få tak i TRV80E.De som sa noe annet lyver,fikk jeg beskjed om.Har ikke tenkt til å vente så lenge da den datoen heller ikke var sikker.Er det noen som vet om et slikt kamera som er på lager i Norge til en normal pris(ca 12000)?

 

Hei.

 

Mellom anna XD har kameraet på lager no til 11.850 kr.... 23 stk igjen.. gjeld å vere rask...

 

Komplett.no har det også på lager... her koster det 12.098 kr.... kunn 6 igjen....

Lenke til kommentar

Takk for gode forslag.Gjorde som noen andre på forumet gikk til Elkjøp.Fikk kameraet med en gang og betalte 11800kr med 5 filmer.Vet det til en annen gang at nettbutikkene ikke altid er billigst.Hadde jeg bare prøvd det først hadde jeg sluppet mye bry og falske leveringsdatoer og at 24000kr er beslaglagt av 2 nettfirmaer.Håper de kommer tilbake hehe.Utrolig bra kamera på innefilming i dårlig lys,lett å forstå,men dårlig plassering av knapper for en dame med små hender og lange negler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...