Ikkeibruk123 Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Hva spiller dere MW2 på? xbox, ps3 eller pc? Og ein ting te.. hva bruker dere som secondary weapon? Bruker selv g18 akimbo("omg g18 noob") og innimellom m93 raffica. kommer jo ann på banen..
Deluxus Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 Hva spiller dere MW2 på? xbox, ps3 eller pc? Og ein ting te.. hva bruker dere som secondary weapon? Bruker selv g18 akimbo("omg g18 noob") og innimellom m93 raffica. kommer jo ann på banen.. jeg bruker den første pistolen akimbo
Ikkeibruk123 Skrevet 1. mai 2010 Skrevet 1. mai 2010 jeg bruker den første pistolen akimbo Usp.45 eller noe?
Deluxus Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 jeg bruker den første pistolen akimbo Usp.45 eller noe? ja gadd ikke sjekke hva den hettet Men bruker den pga den er kjapp å ta opp å tar folk på 2-3 skudd
Berniy Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Generelt tips når du sniper er altid Handgun, er sykt raskt å ta opp og dreper på 2-3 skudd. Folk har virkeli undervurdert dem
Ikkeibruk123 Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Generelt tips når du sniper er altid Handgun, er sykt raskt å ta opp og dreper på 2-3 skudd. Folk har virkeli undervurdert dem Bruk handgun bare med tactical knife!! eller så er jo m93 raffica mye bedre? Skyter tre om gangen, og dreper på de tre skudda..
Deluxus Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Generelt tips når du sniper er altid Handgun, er sykt raskt å ta opp og dreper på 2-3 skudd. Folk har virkeli undervurdert dem Bruk handgun bare med tactical knife!! eller så er jo m93 raffica mye bedre? Skyter tre om gangen, og dreper på de tre skudda.. Raffica tar lengre tid å ta opp derfor vil jeg si at handgun er bedre
Ikkeibruk123 Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Raffica tar lengre tid å ta opp derfor vil jeg si at handgun er bedre sant nok men for å holde litt liv i tråden her; hvilke perks bruker dere da, for å få nuke? Selv foretrekker jeg Stopping Power, men bruker Cold Blooded på store, åpne baner som Wasteland og Afghan.. Ille surt å få en Pave Low over seg, når du er på 20 kills
Ylajali Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Mitt set-up for Nuke: Primary: UMP. 45 Secondary: USP Akimbo Equipment: Semtex Special Grenade: Stun Perk 1: Marathon Pro Perk 2: Lightweight Pro Perk 3: Ninja Pro Killstreak set-up: Harrier(7), Pave low(9) og Nuke(25).
eveant Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Hvorfor bruker du pave low? Det teller jo ikke på killstreaken.
Ikkeibruk123 Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Hvorfor bruker du pave low? Det teller jo ikke på killstreaken. wtf? eneste som ikke teller er jo ting du får fra package.. alt fra emergency, sentry airdrop og care package? :S
Konamixx Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Pave Low er bugged. IW har sagt de skal fikse det siden launch nå, tviler på at det noen gang skjer.
Ylajali Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 (endret) Hvorfor bruker du pave low? Det teller jo ikke på killstreaken. Den teller på killstreaken din hvis du dreper en etter at du har kalt den inn, og før selve Pave Lowen for sitt første kill. Denne buggen er fikset på XBOX, og den kommer også til å bli fikset på PS3 og PC når DLC'en slippes ut. Endret 2. mai 2010 av Zebraskin
eveant Skrevet 2. mai 2010 Skrevet 2. mai 2010 Den er fikset på xbox ja Hva ville du brukt istedet da?
Zarfax Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Campe som faen og gaye som helvete. Bruk helst Noobtube-One man army, eller g18 akimbo, da det er slik det er lettest å få kills.
Ikkeibruk123 Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Campe som faen og gaye som helvete. Bruk helst Noobtube-One man army, eller g18 akimbo, da det er slik det er lettest å få kills. der beskriver du meg veldig bra
Deluxus Skrevet 4. mai 2010 Skrevet 4. mai 2010 Mitt set-up for Nuke: Primary: UMP. 45 Secondary: USP Akimbo Equipment: Semtex Special Grenade: Stun Perk 1: Marathon Pro Perk 2: Lightweight Pro Perk 3: Ninja Pro Killstreak set-up: Harrier(7), Pave low(9) og Nuke(25). liker stilen
DeimY™ Faxzy ッ Skrevet 7. mai 2010 Forfatter Skrevet 7. mai 2010 Mitt set-up for Nuke: Primary: UMP. 45 Secondary: USP Akimbo Equipment: Semtex Special Grenade: Stun Perk 1: Marathon Pro Perk 2: Lightweight Pro Perk 3: Ninja Pro Killstreak set-up: Harrier(7), Pave low(9) og Nuke(25). liker stilen Liker Pave Lowen den er 90% bedre enn harrieren synst jeg. Du bare dreper og dreper
Zarfax Skrevet 7. mai 2010 Skrevet 7. mai 2010 Harrieren er vel strengt tatt forbanna bra den også. Men er enig i at pawe-lowen er sykelig imba,selvom den er litt bugga.Spør du meg får jeg ofte flere kills med pawe-low enn med chopper gunner i gjennomsnitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå