Zakkozekk Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Hei. Jeg har store planer om å plasere noen nye høtalere i min 95 Polo. Fra før er det et par 4" Blaupunkt i dashen som står for lyden (orginale). Planene var altså å legge inn et sett nye høytalere til å begynne med, men jeg vet ikke hvor jeg skal plasere dem Det står mellom å sette et par 6,5" eller 6x9" coaxial i hattehyllen eller bakdørene. og hvis det er mulig plasere et komponentsystem i dørene foran Noen tanker eller ideer?
cossiemk1 Skrevet 21. april 2010 Skrevet 21. april 2010 Det er foran du sitter og kjører, så da er det der du vil ha lyden www.transmedia.no har det du trenger for å montere 6,5" foran...
Zakkozekk Skrevet 22. april 2010 Forfatter Skrevet 22. april 2010 veldig fin side, men har veldig lite lyst å bruke 2000 kr på å kunne få en plass til å montere høytalere framme, jeg håpte på at det var mulig å bare bytte lommene i sidedørene framme? er student så jeg har desverre et ganske knapt budsjett
cossiemk1 Skrevet 22. april 2010 Skrevet 22. april 2010 Det er sikkert ikke noe problem å få til 6,5" i dørene på egen hånd, ellers så har du til 1200 hos transmedia, med plass til 2stk 6,5" i hver dør foran: http://transmedia.mystore.no/ds_product_info.php/cPath/343_423_679/products_id/1862 Hvor i landet bor du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå