Gå til innhold

Kameramobil med batteri!


Anbefalte innlegg

Pøs på med forslag :D

 

- Godt kamera, dvs god optikk

- Raskt kamera, rask autofokus og generelt rask :p

- God batterilevetid

- Jeg liker type SE C901 mobiler, utseendemessig

- Greie taster

- Helst ikke "slide-type"

- Helst ikke touchscreen

- Pluss med wifi, men ikke nødvendig

- Pluss med GPS, men ikke nødvendig

 

 

Har sett litt på C901, men tviler litt på bildekvaliteten - blir det mye bedre? C905 ser også bra ut, men liker ikke at den er skyvemobil og har hørt at den er stor og klumpete. Er den ubehagelig å ha i lomma?

Endret av frixy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pøs på med forslag :D

 

- Godt kamera, dvs god optikk

- Raskt kamera, rask autofokus og generelt rask :p

- God batterilevetid

- Jeg liker type SE C901 mobiler, utseendemessig

- Greie taster

- Helst ikke "slide-type"

- Helst ikke touchscreen

- Pluss med wifi, men ikke nødvendig

- Pluss med GPS, men ikke nødvendig

 

 

Har sett litt på C901, men tviler litt på bildekvaliteten - blir det mye bedre? C905 ser også bra ut, men liker ikke at den er skyvemobil og har hørt at den er stor og klumpete. Er den ubehagelig å ha i lomma?

jeg kan anbefale nokia n82 tror det er det råeste kameraet jeg har sett på en mobil,har hett en slik selv bytten den ut til fordel for se w995 med 8,1 pixler,den er ikke i nærheten av n82en som jeg hatte med sine 5mp å xennon blitz

Lenke til kommentar

Har Nokia N82. Kameraet der er veldig bra selv om den bare har 5 mp. Den har også wifi og gps. Tror ikke det er mange av de nyere mobilene som har bedre kamera faktisk. Den har også grei blitz.

Amobils test av N82

 

Bare 5mp? :hmm:

 

Jeg har et kamera hjemme på litt under 1mp, og jeg garanterer deg at bildene ser bedre ut enn på din telefon. Megapiksler har lite å si, selv om det er dét som det blir reklamert for.

Lenke til kommentar

Har Nokia N82. Kameraet der er veldig bra selv om den bare har 5 mp. Den har også wifi og gps. Tror ikke det er mange av de nyere mobilene som har bedre kamera faktisk. Den har også grei blitz.

Amobils test av N82

 

Bare 5mp? :hmm:

 

Jeg har et kamera hjemme på litt under 1mp, og jeg garanterer deg at bildene ser bedre ut enn på din telefon. Megapiksler har lite å si, selv om det er dét som det blir reklamert for.

 

Jepp, det var litt av poenget. Denne tar virkelig gode bilder på "bare" 5 mp. Mye bedre enn mange med mer MP :)

Lenke til kommentar

Har C905 nå, og er kjempefornøyd! Godt kamera (eneste jeg har å kritisere er litt uskarpe bilder når man zoomer fult). Dette er min første slide-telefon, og har eliminert det før med at dem fort blir slarkete osv. Dette har IKKE skjedd, den er litt større og tyngde, men har en god kvalitetsfølelse. Jeg har ikke noe problemer med å ha tlf i lomma på en tight jeans.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...