Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Tenner utrolig på jenteføtter, trenger litt hjelp:)


Gjest Kokkosgutt

Anbefalte innlegg

Gjest Kokkosgutt

Hei. Jeg er en 21år gammel gutt som tenner vannvittig på jenteføtter. Jeg vet ikke hvorfor. Det hele startet for 2-3år siden, etter det har det blittt mer og mer intense følelser rundt det hele. Det merkelige er at, da jeg var yngre husker jeg at føtter var nærmest ekkelt og totalt uinteressant. Så dette er et bevis på at lyster forandrer seg, haha. Det er ikke noe som plager meg, jeg syntes heller ikke jeg gjør noe galt. Det er en harmløs og enkel måte å bli interessert i noen på, for meg. Og jeg koser meg når ejg ser jenter tar vare på føttene sine, og kjøper flotte sko. Det gjør meg glad og kåt. Jeg kunne ramset opp mange små finesser rundt det jeg syntes er perfekte føtter mht. sko, sokker, farge, neglelakk, positur, form ect.

Problemet kommer forsåvidt når dette skal erkjennes i en eller annen sammenheng. F.eks. til ei jente som har fine bein (kompliment), det kan være venniner, jenter på byen, whatever.

Min "oppslukthet" rundt føtter er vansklig å være ærlig om, jeg er til vanlig en selvsikker og ærlig person. Men denne fetishen byr på vanskligheter.

Jeg vil ikke bli stemplet som freak.Hva syntes jenter om dette? Hva annbefaler dere? Kan ei jente merke visst en gutt har "fotfetisj", jeg ser veldig mye på beina til folk (mens andre ser den i øynene, puppene, rompa) :D Jeg føler noen kan merke det, når de teaser med beina sine. Dette ble et langt stykke gitt! takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke noe galt i å si til noen at de har flotte ben eller føtter. Jenter legger tross alt mye arbeid i å se bra ut der nede også.

Men det er klart det kan bli litt klamt om du virker veldig gira og opphisset når du sier det, akkurat som det hadde vært klamt å få komplimenter for puppene av en pesende og kåt mann. Det er vel knapt noen hemmelighet at mange menn tenner på jenteføtter, så det synes jeg ikke du skal skamme deg over å si til noen.

Lenke til kommentar
Gjest Kattie

Haha :p Har merket at noen gutter tenner på føtter ja. Jeg pleier vanligvis å gå rundt med ganske dekkende sko. Jeg har en venn jeg har kjent ganske lenge. En gang hadde jeg på meg åpne hvite, høyhelede sandaler, og hadde laget en ganske fin manekyr til anledningen, og han så, og så, og så på føttene mine. Så puttet handet ene foten under foten min, og løftet den opp noen ganger, så ville kan til slutt kjenne på foten min på forslkjellige steder - huden på oversiden, hvordan neglelakken kjentes ut... Det var litt komisk hvordan han hadde en gangske så barnslig interesse for føttene mine, men også smigrende, fordi man faktisk legger ne del arbeid, og/eller penger i det å holde seg pen. Så jeg synes egentlig at du kan si at noen har pene føtter uten å skamme deg for det, så lenge du ikke sikler eller peser samtidig, og så lenge videre samtaler ikke bare kommer til å dreie seg om føtter, og så lenge du ikke får jenta til å føle at føttene er det eneste hun er god for (med mindre kun er ei skikkelig kjerring!) :)

Lenke til kommentar

Syns du skal være glad for at du har en fetish jeg. Tenk så mye moro du kan få ut av dette framover som mennesker uten fetish ikke har muligheten til.

 

Typen min har mange små artige fetisher, og det er sååå moro for oss begge. Han nyter synet av meg når jeg møter hans ønsker, og jeg elsker å få all den oppmerksomheten fra han.

Det viktige for deg er å finne en jente som forstår hva en fetish er, og som ikke blir sjalu hver gang du ser på andre sine føtter, om det er på byen, stranda eller på nettet. Og når du har funnet denne jenta, fortell henne om dine ønsker, så skal du se du får ett flott og spennende fetishliv! :D

 

Gratulerer, og lykke til!!! :D

Lenke til kommentar

Den mest vanlige mannlige fetisjen.

Hva i alle dager???

 

Å ha en fetisj for noe slikt er fortsatt som unormalt og er nok på en liste over psykiske lidelser. Parafilier er det visst noe som heter. Å ha en fetisj i det hele tatt er noe 'far out' i første omgang. Med mindre det er pupper, rumpe og kvinnefiguren i sin helhet vi snakker om. Da er det ikke regnet for en fetisj, selvsagt, men hva normale folk tenner på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest Weirdo

Bump(?)

 

Enig. Virket som et trolleinnlegg. At sånne folk skal rakke ned på andre synes jeg er tåpelig. Med sånne fordommer kan du like gjerne la være å poste, mr. RicyRon.

 

Apropos tema: S. Jenny er den beste etter min mening. Naturlig bøllete, et bredt glis, en flott utstråling og en utrolig, atletisk figur. Om hun ser like bra ut 3 år etter kan dog ikke vites. Nok sagt om det. Dette er undertegnedes mening. Derfor er skal det ikke røpes hva forkortelsen står for, det ville vært som reklame å regne og det skal vi unngå.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest AnonymL

Dette er ikke et trolle-innlegg.

 

Tenner selv utrolig på jenter i hvite ankelsokker. I kombinasjon med at dama er pen og har flotte kurver (ikke nødvendigvis modellpen) og har en moderat frekk, sjefete og nedlatende personlighet.

 

Da skal det være hvite, helst umønstrede ankelsokker, men kan gjerne ha en logo. Andre farger eller nyanser har ikke den samme effekten, f.eks. svart, grå, blå, etc. Andre lysere nyanser som kan komme i nærheten av hvit er heller ikke å foretrekke, f.eks. beige, gul, e.l. Hvit er det eneste som gjelder. Og det må helst være i ankel-utførelse, helst så lave og tettsittende som mulig. Barføtt er ikke å foretrekke, sokkene skal helst være på. Litt skitt på sålene i tillegg og jeg er solgt. Har ingen forklaring på hvorfor jeg er blitt slik. Forskjellen på tenningen til sammenligning med sokkene av / på er: Lav til moderat / svært høy.

 

Har hatt denne 'plagen' siden tidlig i tenårene, er nå passert 20 år med god margin. Det er ikke noe som bare kommer til å forsvinne, dette her må jeg leve med resten av livet. Det går nesten ikke en dag der jeg ikke skulle ønske at jeg var normal som alle de andre, men ønsketenkning og fornektelse kommer ikke til å forandre på det. Dessverre. Holder dette skjult i en tilstand av skam. Forstår svært godt at andre ville sett ned på meg og fordømt meg om de visste dette. Har ingen interesse om å legge ut om dette til hverken familie eller venner. Nevner det ikke med ett ord. Men anonymt på et forum går greit.

 

Tror forresten jeg vet hvem som menes med 'S. Jenny'. Hun er perfekt og fortjener tilnavnet 'drømmepike'.

Lenke til kommentar

Jenteføtter er fint det. Selv er jeg ikke så oppslukt i føtter som du er. Men at føtter spiller en større rolle for deg enn for folk flest, tror jeg ikke du skal tenke så mye på. Helt ærlig, så tror jeg ikke det er så veldig unormalt å tenne på kvinneføtter.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Gjest randomguest

Da skal det være hvite, helst umønstrede ankelsokker, men kan gjerne ha en logo. Andre farger eller nyanser har ikke den samme effekten, f.eks. svart, grå, blå, etc. Andre lysere nyanser som kan komme i nærheten av hvit er heller ikke å foretrekke, f.eks. beige, gul, e.l. Hvit er det eneste som gjelder. Og det må helst være i ankel-utførelse, helst så lave og tettsittende som mulig. Barføtt er ikke å foretrekke, sokkene skal helst være på. Litt skitt på sålene i tillegg og jeg er solgt.

 

Vet ikke om dette er jenteføtter, men.. Det er faktisk sexy. Det er hva jeg synes. Alle andre må mene hva de vil om det.

l02.jpg

Lenke til kommentar

Jeg synes dere bør kose dere med det dere tenner på, så lenge det ikke går utover uvillige meddeltakere i kosen. Dameføtter er langt ifra den verste fetisjen jeg vet om, og det skal jo være ganske normalt. Dessuten er hvite ankelsokker mye billigere enn høye stay-ups ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...