Gå til innhold

iPhone 3gs 3.1.3. Problemer etter oppdatering.


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Kjøpte en jailbreaka iPhone i USA. Har klart å oppdatere den til 3.1.3. Da forsvant jo jailbreaken og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre. På displayet viser det at jeg må koble den til iTunes, men når jeg kobler den til iTunes skjer det ingen ting. Vet noen hva jeg må gjøre??

 

Takker for svar! =)

 

MVH

 

Øystein1

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei igjen!

 

Har nå vurdert å kjøpe at&t simkort på eBay. Tror dere at dette vil virke? Når jeg starter min telefon står det dette:

SIM-kort låst

Sett inn et gyldig SIM-kort uten PIN-

lås for å aktivere iPhonen

 

Er det mulig å komme forbi det på billigst mulig måte?

 

Takker for svar! :)

 

MVH

Øystein1

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hello guys, i found lots of users worried about finding the BootRom version of their iphones. Here is a solution.

 

To check iPhone 3G/3GS bootrom version:

 

Put your iphone in DFU mode.

(Connect your iPhone to iTunes, turn off, click power+home button for 10 seconds, leave POWER button after 10 seconds, holding HOME button)

 

iTunes will detect your iPhone in recovery mode.

 

Go To:

 

Start->Control Panel->Device Manager

 

In Universal Serial BUS Controller, you will find Apple Mobile Device USB Driver

 

Right Click and go to Properties, go to Details tab and select "Device Instance Path" from the drop down list box.

 

In that information, u will find [iBoot-359.x] at the end.

 

 

Har en liten følelse av at telefonen nå kan være låst til AT&T.

Endret av Prompel
Lenke til kommentar

Når du oppdaterte til 3.1.3 så knertet du også unlocken. Basebandet som fulgte med 3.1.3 kan ikke unlockes for tiden, og heller ikke nedgraderes. Selv om du klarer å nedgradere til 3.1.2 så beholder du det nye basebandet.

 

Du får billige AT&T-kort på eBay. De kan brukes til å aktivere telefonen, men det kan muligens bli litt dyrt å ringe i Norge med et amerikansk abonnement ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...