kilteros Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 jeg trenger hjelp. har laget en hjemmeside, som nå skal publiseres. har lagt filen (f.eks hjemmeside.htm) i www-mappa på webhotellet mitt (ftp.domeneshop.no) meen den kommer ikke opp når jeg trykker inn domenet mitt, altså hjemmesiden vil ikke vises. Hva har jeg gjort feil? bruker front page. Hjeelp!!
molland Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 jeg trenger hjelp. har laget en hjemmeside, som nå skal publiseres. har lagt filen (f.eks hjemmeside.htm) i www-mappa på webhotellet mitt (ftp.domeneshop.no) meen den kommer ikke opp når jeg trykker inn domenet mitt, altså hjemmesiden vil ikke vises. Hva har jeg gjort feil? bruker front page. Hjeelp!!
molland Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Heisann Først så hadde det jo vært greit med domene navnet for oss å sjekke hovedsiden skal hete enten index.htm eller index.html hvis du hadde brukt hjemmeside.htm Men skal den kanskje i /var/www/ public_html ? Altså for deg i den public_html mappen? Prøv med og uten www også i nettleseren. Dessuten er vel frontpage omtrent død og begravet Det var noe jeg kom på nå iallefall Frode ps, sleng inn adr til siden din her
kilteros Skrevet 17. april 2010 Forfatter Skrevet 17. april 2010 www.suzannevika.com Jeg klarte det!! Jeg måtte bare endre filen til index.htm (haha så liten feil) Jaja, tusen takk. Nå gjenstår det bare å friske opp designet på siden. igjen, takk.
molland Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Hei Godt du fikk det til Men test heller wordpress (som bloggsystem) enn frontpage, det vil se mye bedre ut. Finnes mange gratis temaer der "ute" til wordpress og du kan lage selv etter hvert. Frode
TheLover Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 Men test heller wordpress (som bloggsystem) enn frontpage, det vil se mye bedre ut. Haha, skulle akkurat til å si det selv, før jeg fikk øye på at du hadde sagt det
molland Skrevet 17. april 2010 Skrevet 17. april 2010 frodem.net <- test side som jeg har på min egen server, wordpress og artisteer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå