Naiits Skrevet 16. april 2010 Skrevet 16. april 2010 (endret) Jeg har søkt på to private skoler, Akademiet Bergen og Bergen private gymnas. Akademiet ser ut til å ha blitt alt for populært, så det ser tvilsomt ut at jeg kommer inn på den, men jeg har fått brev om at jeg har kommet inn på BPG. Så valget står mellom BPG og min lokale videregående skole som visst nok skal være ganske bra. Den eneste uttalelsen jeg har funnet om BPG her er dette. Jeg må sende inn svar om jeg skal gå på BPG eller ikke seinest i morgen, så må bestemme meg i dag. Så noen som har noen erfaringer med BPG? Alle svar mottas med takk Edit: Det som får meg til å stusse mest på BPG er at det på hjemmesiden deres står at det vil være ca 250 elever der til høsten, mens det på wikipedia står at skolen har tillatelse til å ha 525 elever der. Det vil vel med andre ord si at hvem som helst som søker kommer inn på skolen? Endret 16. april 2010 av Naiits
Naiits Skrevet 16. april 2010 Forfatter Skrevet 16. april 2010 Hvorfor jeg valgte den? Har ikke bestemt meg for hvilke av de jeg skal velge enda, men blandt de offentlige skolene så er Askøy vgs førstevalget fordi at den er nærme og skal visst være en god skole.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå