AudiA3 Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Er rett og slett lei Outlook som klikker 30 ganger om dagen!! Hvilke andre e-post klienter er det som er bra? Noen av disse som har en kalender som støtter outlook-kalenderen feks? Takker for alle forslag og svar!!
thomasmarthinsen Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Jeg vet ikke med Outlook kalenderfiler, men selv bruker jeg Thunderbird, og er meget godt fornøyd med den. Link: http://nb-no.www.mozillamessaging.com/nb-NO/thunderbird/
AudiA3 Skrevet 14. april 2010 Forfatter Skrevet 14. april 2010 Takker, skal prøve den. Er det kalender på den i det hele tatt?
AudiA3 Skrevet 14. april 2010 Forfatter Skrevet 14. april 2010 Da fungerte det - Kalenderen var en Add in og fungerer utmerket!!!!!!!! ENDELIG kvitt MS office! MØKK LEI! Skal gledelig slette MS Office & outlook!
Harald Staff Skrevet 14. april 2010 Skrevet 14. april 2010 Ikke spesielt smart å slette Excel fordi du misliker Outlook, men gjør nå som du vil. Er det en klubb for sånt? Hva heter den? Beste hilsen Harald
kjeklulf Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Den heter "Klubben for oss som mener alt vondt her i verden er Microsoft sin feil og som ikke gidder å forsøke å finne ut hva som kan være galt når programmet ikke virker som det skal".
AudiA3 Skrevet 15. april 2010 Forfatter Skrevet 15. april 2010 Har begynt å bruke openoffice.org - Fungerer utmerket (Excel, word, powerpoint osv....) Så MS Excel er bare å glemme!
Harald Staff Skrevet 15. april 2010 Skrevet 15. april 2010 Har begynt å bruke openoffice.org - Fungerer utmerket (Excel, word, powerpoint osv....) Så MS Excel er bare å glemme! Hvis du ikke merker forskjell, og/eller hvis du får det ideologisk bedre, er OpenOffice et perfekt valg. Jeg skulle virkelig ønske grunnskolene rundt i verden brukte OO og ikke sløste penger på å kjøpe noe verken lærere eller elever har greie på. Beste hilsen Harald
Harald Staff Skrevet 18. april 2010 Skrevet 18. april 2010 OpenOffice 3 har en basic som etterstrebes å være VBA-kompatibel, så svaret er ja med noen forbehold. Makroer og funksjoner i kategorien "script", kronologiske kommandoer, funker fra MS Office, og OO lar seg programmere. Men OpenOffice er annerledes når det gjelder dialoger og userforms, de tingene spiller ikke om hverandre. Det samme tror jeg kan gjelde ODBC og andre dll/ocx-baserte ting (har ikke testet dette nok). Så pakkene er kompatible til og med tredjegir for å si det sånn, og OO er veldig kraftig også i fjerdegir. Beste hilsen Harald
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå