Gå til innhold

SB Live! Value utganger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Rear out brukes til høytaler med forsterker innebygd, f.eks. subwoofer i et 4.1, 5.1 el. 6.1 system. Det vil si at den utgangen fungerer som utgangen på en forforsterker i et stereo anlegg, dvs et veldig svakt signal ut, 75mW tror jeg, så den burde klare å drive hodetelefoner men jeg tror ikke du får regulert det volumet så da er vel hensikten borte.

 

Det er Line Out (Grønn) du skal bruke til hodetelefoner eventuellt høytalere. Skøteledning fram til en switch (velger enten hodetlf eller høtalere) som du kobler både hodetlefoner og høytalerene til ville vel være greiest så slipper du og krype bak for å bytte ledning. Du kan selfølgelig koble begge deler til samtidig men drar du opp lyden er sjansen stor for at noe ryker. Høytalere, hodetlf eller utgangen på lydkortet siden mostanden blir halvert ved parallell kobling

Lenke til kommentar
Du kan selfølgelig koble begge deler til samtidig men drar du opp lyden er sjansen stor for at noe ryker. Høytalere, hodetlf eller utgangen på lydkortet siden mostanden blir halvert ved parallell kobling

Det er jo selvfølgelig en liten større sjans for at noe skulle ryke, men jeg tror nok produsentene har tenkt på at man skal kunne kjøre både hodetelefoner og en mic samtidig. Det er ikke noe jeg hadde vært nervøs for i hvert fall, at utgangene på lydkortet skulle ryke..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...