bjornar83 Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Jeg får ikke installert vietcong på pc'en. Når jeg skal sette i cd 2 gjør jeg det og trykker OK, men ingenting skjer. OK-knappen går ikke vekk... Noen som har vært borti dette, eller har noen anelse om hva som er galt?
Suppelars2k Skrevet 10. juni 2003 Skrevet 10. juni 2003 Jeg får ikke installert vietcong på pc'en. Når jeg skal sette i cd 2 gjør jeg det og trykker OK, men ingenting skjer. OK-knappen går ikke vekk... Noen som har vært borti dette, eller har noen anelse om hva som er galt? Cd-en kan være skadet ---> men jeg er nødt til å presisere at om det er piratkopiert så ikke tenk på det engang .... Hvis det ikke er pirat er det kanskje en feilprodusert cd
bjornar83 Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Skrevet 11. juni 2003 Det er originale cd er... Lånt av en kamerat som har fått de til å virke på sin PC...
MadMan_X Skrevet 11. juni 2003 Skrevet 11. juni 2003 Prøv og kopiere cdene inn på pc'en og installere derfra :smile: .CD romen din kan være fucka opp :-?
bjornar83 Skrevet 11. juni 2003 Forfatter Skrevet 11. juni 2003 kan det gå bra da? Den vil vel fremdeles fortelle meg at jeg må sette i cd2?? Men det er jo verdt et forsøk...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå