Tetriz Skrevet 10. april 2010 Skrevet 10. april 2010 Hei, Jeg lurer på hvordan skal man skrive et brev hvis oppgaven blir framstilt som en problem stilling av f.eks. høy grad misbruking av datamaskin i undervisningstiden, og derfor vurderer ledelsen å lage strengere regler? brevet skal sendes f.eks. til rektor. Det jeg ikke skjønner, er at skal jeg lage en tekst som er likt som et "brev" mal? eller hvordan skal det skrives? Den andre spørsmålet er hvis oppgaven skal sendes f.eks. til en tidsskrift samfunn, eller magasin blad, osv... Skal det skrives som en artikkel da? Den siste spørsmålet er at har dere noen gode råd/tips hvordan man skal skrive en bra "artikkel" eller debattinnlegg? Har dere noen gode sider der man kan f.eks. se noen gode og dårlige debattinnlegg tekster og analysere hvorfor de ble skrevet slikt osv...? Takk for hjelpen!
Tetriz Skrevet 11. april 2010 Forfatter Skrevet 11. april 2010 Anyone? Hjelp hadde vært veldig veldig fint.
Tetriz Skrevet 15. april 2010 Forfatter Skrevet 15. april 2010 Seriøst, det er ingen som kan hjelpe meg litt i gran? Jeg har prøvd å researchet selv, men det er ikke bra nok. Jeg håper på at noen kunne hjelpe meg, pga. jeg skal ha eksame om ikke så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå