Gå til innhold

BK:Mine første bilder


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Her er mine første bilder, fra praha i ferien. Bildene er tatt med Nikon D3000. Har dessverre ikke noe data. Takker for all kritikk!

Har alt for mye og lære!

 

Bildene er ikke rediger!

 

post-164716-1270743782,2137_thumb.jpg

 

post-164716-1270744339,8054_thumb.jpg

 

Det siste er egentlig ikke noe spesielt. :) Har masse andre bilder og, men finner ingen akuratt nå jeg synes er vært og legge ut.

 

post-164716-1270744527,7922_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei,

 

her er et par tips;

- Les retningslinjene, spesiellt om størrelse på bildene

- Velg ut et av de bildene du ønsker kritikk på. Dersom du legger ut flere uten sammenheng er det midre sjanse for å få skikkelig kritikk (tror jeg).

 

Kritikk av #1 - basert på thumbnail siden jeg ikke ønsker bilder i megastr :roll: .

Ser fint ut, med svært mettede farger. Bra komposjon med fuggel fint plassert og bra bakgrunn, og teknisk ser det bra ut med skarphet på rett plass. Fuglen ser kanskje litt "oppstillt" ut?

 

P.S. Velkommen så mye :)

Endret av telealf
Lenke til kommentar

Hei,

 

her er et par tips;

- Les retningslinjene, spesiellt om størrelse på bildene

- Velg ut et av de bildene du ønsker kritikk på. Dersom du legger ut flere uten sammenheng er det midre sjanse for å få skikkelig kritikk (tror jeg).

 

Kritikk av #1 - basert på thumbnail siden jeg ikke ønsker bilder i megastr :roll: .

Ser fint ut, med svært mettede farger. Bra komposjon med fuggel fint plassert og bra bakgrunn, og teknisk ser det bra ut med skarphet på rett plass. Fuglen ser kanskje litt "oppstillt" ut?

 

P.S. Velkommen så mye :)

 

Ønsker vel helst kritikk på det første bilde.

 

Tusen hjertelig takk for kritikk! Skjønner hva du mener med at den så litt oppstilt ut. Det var egentlig bare nesten et snap shot bilde.

Jeg la ikke så veldig mye vekt i det, men jeg ble ganske fornøyd uansett. Tross alt for at dette er mine første bilder. :)

Jeg har skaffet meg stativ nå også.

Lenke til kommentar

Det første bildet i rekken er veldig bra, jeg er nybegynner selv så jeg kan ikke gi så mye god kritikk. Men fra mitt syn ser det veldig profft ut. Og det at jeg netopp fikk meg D3000 føler jeg at du viser hva det duger til. :)

 

Det nederste bildet var også bra, men ikke veldig spennende.

Endret av S-Immy
Lenke til kommentar

Det første bildet i rekken er veldig bra, jeg er nybegynner selv så jeg kan ikke gi så mye god kritikk. Men fra mitt syn ser det veldig profft ut. Og det at jeg netopp fikk meg D3000 føler jeg at du viser hva det duger til. :)

 

Det nederste bildet var også bra, men ikke veldig spennende.

 

Tusen hjertelig takk!

Er helt ny begynner jeg også, så skjønner ikke helt hvordan du får det til og se så proft ut :p Men takk. Bare lekt meg litt med lukkertid osv, så blir det sånn jeg vil ha det. Nesten.

Det nederste bilde er ganske kjedelig ja. Men jeg synes jeg fikk fine farger, og grei utsikt elelr hva jeg skal si.

 

Noen som kan komme med litt sterk tilbake kritikk ? Mye bra og positivt her, men vil gjerne ha litt negativt, så jeg lærer :)

Lenke til kommentar

Yo.

 

Jeg la ut det første bilde på facebook også, så fikk jeg en kommentar av en fyr fra Brazil. Han Skrev :

 

m/17/montreal.

 

Hva faen betyr det ?

 

Jeg skrev også data om bilde;f/12, ISO 120 og med 1/250 sek lukkertid.

 

Noe på det han kommenterte ?

 

Det betyr gutt på 17 år fra Montreal.. Hva er det egentlig du holder på med på facern? ;-)

Lenke til kommentar

Yo.

 

Jeg la ut det første bilde på facebook også, så fikk jeg en kommentar av en fyr fra Brazil. Han Skrev :

 

m/17/montreal.

 

Hva faen betyr det ?

 

Jeg skrev også data om bilde;f/12, ISO 120 og med 1/250 sek lukkertid.

 

Noe på det han kommenterte ?

 

Det betyr gutt på 17 år fra Montreal.. Hva er det egentlig du holder på med på facern? ;-)

 

Sorry for off-topic her men, LOL! :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...