ops987 Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Hei sann. Jeg lurte på om jeg burde kjøpe denne pc'en ? Packardbell Ser det bra ut til å spille spill på den ? eks: Battlefield bad company 2 ? Har dere noen råd og tips til meg, skal kanskje kjøpe den .
vidarkri Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Jeg vil si du får mer for penga her. Multicom 420 Value - DinSide PC-pakke med Full HD skjerm, AMD Athlon II X4, USB 3.0, Windows 7 Pris 5993kr. Kåret til beste pc tilbud april 2010.
pine Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 Hvis du skal kjöpe en vaskemaskin eller en komfyr så går du til Elkjöp Seriöst. Ja, du vil kunne kjöre bf bc2 på denne burken, så vidt. Hvis du ikke har en gamer pc fra för du kan oppgradere, anbefaler at du går for en av komplett sine pakker, de er satt sammen med litt mer vett enn dette skvipet her. Spar litt mer penger, eller ta det på avbetaling, så går du for denne http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10180, med skjerm.
vidarkri Skrevet 8. april 2010 Skrevet 8. april 2010 (endret) Hvis du skal kjöpe en vaskemaskin eller en komfyr så går du til Elkjöp Seriöst. Ja, du vil kunne kjöre bf bc2 på denne burken, så vidt. Hvis du ikke har en gamer pc fra för du kan oppgradere, anbefaler at du går for en av komplett sine pakker, de er satt sammen med litt mer vett enn dette skvipet her. Spar litt mer penger, eller ta det på avbetaling, så går du for denne http://www.komplett.no/k/ci.aspx?sku=10180, med skjerm. Litt mer nyansert enn som så er nok realiteten. Du kan gjøre gode kjøp hos elektrovarehusene hvis du vet hva du skal se etter. Men generelt er det en grei regel. Elektrogigantene lever litt av å "lure" inkompetente vanlige mennesker. De fleste har jo ikke engang hørt om firmaer som Komplett eller Netshop. Endret 8. april 2010 av vidarkri
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå