Gå til innhold

LGs 2010 modeller?


Anbefalte innlegg

Kosmonauter!

 

Noen som har hørt noe om LGs 2010 serie? I følge nyheter på flatpanels.dk og lignende skal noen av dem være lansert i norden men finner dem ikke i noen butikk..

 

Spesielt 42"LE850N er av interesse.. Dersom noen har gode alternativer til denne tar jeg gjerne imot forslag.

 

Grunner til at jeg liker den LGn. Full LED, tynn (i motsetning til SL9000 har den kontaktene på siden ikke rett ut bak..) 200hz, Bluetooth og ikke minst design. Fruen er streng på at tvn må se bra ut, også når den ikke er på.. Dessuten har vi to vinduer på veggen direkte ovenfor der tvn skal henge, så superblanke høykontrast-overflater med tilhørende gjennskinn bør helst unngås.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

LG benytter seg vel av blankt kontrastfilter på de beste modellene. Det sammme gjelder Samsung. Hvis du skal gå for et matt panel så burde du ta en titt på de nye modellene til Sony. De har ikke bare bra bilde, men designet har tatt seg betraktelig opp i forhold til tideligere modeller.

 

 

 

Kosmonauter!

 

Noen som har hørt noe om LGs 2010 serie? I følge nyheter på flatpanels.dk og lignende skal noen av dem være lansert i norden men finner dem ikke i noen butikk..

 

Spesielt 42"LE850N er av interesse.. Dersom noen har gode alternativer til denne tar jeg gjerne imot forslag.

 

Grunner til at jeg liker den LGn. Full LED, tynn (i motsetning til SL9000 har den kontaktene på siden ikke rett ut bak..) 200hz, Bluetooth og ikke minst design. Fruen er streng på at tvn må se bra ut, også når den ikke er på.. Dessuten har vi to vinduer på veggen direkte ovenfor der tvn skal henge, så superblanke høykontrast-overflater med tilhørende gjennskinn bør helst unngås.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...