Gå til innhold

Sandisk minnepenn med kryptering

katrol

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg skal kjøpe en minnepenn med passord og kryptering. Ser at Sandisk har en med 32 GB.

Er det noen som kjenner til denne ? Eventuelt anbefalinger ?

På forhånd takk

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor en 32GB?:p

Folk som krypterer filer har som regel ikke behov for mer en kansje 2GB er det større så gå å lever det til personen:P

Passord minnepen / kryptering stick koster mer enn hva en vanlig pen ville ha gjort:P

mitt råd til deg er om du skal gjøre noe slikt, bruk Winrar

Link: http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=winrar&tag=srch&searchtype=downloads&filterName=platform%3DWindows&filter=platform%3DWindows

Programme komprimerer filen til ett mindre format for mer plass, å du kan legge passord på filen om du ønsker, da sender du bare passord til andre personen så er det i orden:D

Enkel, greit å det beste programmet er helt gratis akkuratt sånn vi liker det:P

Trez

Skrevet

Folk som krypterer filer har som regel ikke behov for mer en kansje 2GB er det større så gå å lever det til personen:P

Passord minnepen / kryptering stick koster mer enn hva en vanlig pen ville ha gjort:P

Link: http://download.cnet.com/1770-20_4-0.html?query=winrar&tag=srch&searchtype=downloads&filterName=platform%3DWindows&filter=platform%3DWindows

Programme komprimerer filen til ett mindre format for mer plass, å du kan legge passord på filen om du ønsker, da sender du bare passord til andre personen så er det i orden:D

Trez

Trez

Jo, jeg trengder det.

Skrevet

Sandisk går jo for å være både bra og godt anerkjenti markedet. Corsair har jo også kommet med flere minnepenner i forskjellige formater og med forskjellige krypteringsmetoder. Corsair har også ord på seg for å være bra.

Finner du ikke stor nok penn med innebygget kryptering kan en bruke gratis krypteringsprogrammer.

Truecrypt er veldig bra og kan også settes opp i en portabel versjon til bruk "standalone" på minnepennen.

FreeOTFE er et annet krypteringsprogram. Kan også settes opp portabelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...