Gå til innhold

Ny Kniv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei og håpp!

Det er meg, theavondtiknea (knesykdom he-he)

Joa den er forsovet grei den, jeg har fem selv. i alle farger (Rfr stål og sort)

Men hva er det egentlig du lurer på??????

 

Ha en knivstukken natt :)

 

hallais. siden du har 5 stykk av de er vel du rette personen å spør og da :)

 

har lest mye bra om Cold Steel knivane men siden du har så mangen av de. ER dette en bra kniv og bare noe småtteri som ikke er brukenes til så mye. skal selv bruke den på fjellturer, fisketurer osv..

 

ha en fantastisk kveld du også :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

cold steel har mye bra. kjenner skjefen der personlig. han er veldig god til å komme opp med nye ideer og konsepter. firmaet har en eksepsjonell kvalitet. og jeg anbefaler på det sterkeste mange av deres produkter.

 

kniven du snakker om er god, men kanskje litt uegnet til mye. syns at den blir litt liten, den er grei hvis du skal åpne eller kappe over ting. men hvis du vil ha en allsidig brukskniv, vil jeg anbefale kniver som outdoorsman eller SRK (fra cold steel). dette er veldig gode kniver som kan brukes til mye.

 

men nå lurer jeg på noe! hvor kjøpte du kniven? og fikk du den anbefalt?

Lenke til kommentar

cold steel har mye bra. kjenner skjefen der personlig. han er veldig god til å komme opp med nye ideer og konsepter. firmaet har en eksepsjonell kvalitet.

 

Cold steel har noen gode produkter, men med all den ninja factoren de legger i markedføringen og hvordan de Skryter det opp i skyene. Ikke mitt første valg... :hrm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...