Gå til innhold

Lefdal.com: Knallbillig ULV-laptop -godt kjøp eller ikke?


Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en ny surfe-laptop til å ha på fanget i stua.

I mine øyne serPBBUTFLYM745 ut som et veldig godt tilbud, det er jo i praksis samme pc som AS5810TZG fra den meget populære Timeline-serien til Acer. Det eneste som skiller disse to er vel litt raskere RAM i Acer'en, og forskjellige lydkort. Jeg har sett på en slik butterfly i butikken, de har samme batteristørrelse som Acer Timeline.

 

Det eneste jeg lurer på før jeg bestiller er om ULV-prosessoren er kjapp nok til vanlig surfing, eller om det blir irriterende treigt? Mine surfevaner inkluderer som oftest 3-5 vinduer oppe samtidig, og av og til musikkavspilling i tillegg.

 

Noen som har innspill?

Endret av pirium
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg er på utkikk etter en ny surfe-laptop til å ha på fanget i stua.

I mine øyne serPBBUTFLYM745 ut som et veldig godt tilbud, det er jo i praksis samme pc som AS5810TZG fra den meget populære Timeline-serien til Acer. Det eneste som skiller disse to er vel litt raskere RAM i Acer'en, og forskjellige lydkort. Jeg har sett på en slik butterfly i butikken, de har samme batteristørrelse som Acer Timeline.

 

Det eneste jeg lurer på før jeg bestiller er om ULV-prosessoren er kjapp nok til vanlig surfing, eller om det blir irriterende treigt? Mine surfevaner inkluderer som oftest 3-5 vinduer oppe samtidig, og av og til musikkavspilling i tillegg.

 

Noen som har innspill?

Til det bruket du beskriver holder den i massevis. Har ei veninne som er student på høyskole, og hun bruker den til alt, office, youtube, torrents, spotify, surfing, og gjerne alt på en gang. Selvfølgelig, det tar 1 sekund mer å bytte mellom vinduene, men til den prisen er det LATTERLIG mye for pengene!

Lenke til kommentar

Ser at denne er 2000kr billigere hos Lefdal enn hos Elkjøp. Blir litt overrasket over at INGEN har kommentert; betyr det at man bør holde seg unna laptop med ULV-prosessorer?

 

Jeg har en Acer 1810TZ (med den samme prosessoren) som brukes til det du beskriver. Den er rask nok til surfing samtidig som en spiller av musikk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...