Gå til innhold

Boosterhunter du?  

48 stemmer

1. 1. Jakter du på boostere?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, tenkte vi kunne ha en tråd der vi diskuterer booster hunting. tips og knep og slikt:)

Boosterhunting er gøy spesielt hvis du skrur opp voice lyden. ingenting er som å høre boosterne skrike i frustrasjonnår du tar de gang på gang.

jeg oppfordrer alle som vil jakte på boostere å lese her:

http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/guides/guide-hunting-nuke-boosters-ffa

her vil du få vite hvor boosterne er, hvordan finne de og mye mer. Siden har også kart over hvor boosterplassene er.

videoer som viser en god fyr jakte på boosters:

http://www.youtube.com/watch?v=ufQJjJr2HKs

Endret av Cosmo Kramer
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synest no at skill nivået hans ikkje var så høgt. Men når eg spele tar eg boosters vist eg ser dem. Uansett er dei patetiske når dei bruke boosting for og skaffe seg nuke.

Skrevet

Enig der. Synest det er fun og "leike" med dei.

Endå kjekkere er og skaffe seg 25 kills før dei og starte nuke countdown. Gjord det for eit par veke siden 3 gange på rad. Satan dei vart sure :p

Skrevet

Jakter boosters om jeg ser noen. Har spilt en del FFA i det siste, jeg synes det er moro å ødelegge for dem. Men jeg ser veldig få boosters. Har vel bare vært heldig.

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

det er 2 kammerater som møtes i ffa. begge med tactical inertion. han ene dreper han andre, når han spwaner på samme sted igjen legger han ut ny tactical insertion og blir drept igjen og så videre. slik vinner han ene med 30 kils og 0 deaths og en nuke bomb mens han andre hal 0 kills og 30 deaths. neste runde bytter de.

dette gjør de får å få headshoots for å få ting eller nukes.

hvordan du finner ut om det er boosters:

sse på scoren. skal være en med 0 kills elle rnesten 0 o gmasse deaths og en omvendt

les mer her om triks for å finne de og slikt:

http://www.modernwarfare247.com/multiplayer/guides/guide-hunting-nuke-boosters-ffa

Endret av Cosmo Kramer
Skrevet (endret)

Hadde det litt kjekt her om dagen. Fant boosters på Estate i huset på badet. Dei var alltig der så når eg gjekk utanfor huset sikta eg inn luncheren og treff rett inpå badet der dei var :p

Satan dei var sure...

Hjalp ikkje bedre at eg tok nuke :p

Endret av Tj-nome
Skrevet

det er dritgøy å ha på mic og slikt og høre de skriker i frustrasjon:D enda mer irriterende for boosterne er han som booster hunter de viner med nuke:P

de boosterne du fant må ha vært dumme som går til samme sted hele tiden:P

Skrevet

Synest dei går alltid på samme plass. Har opdaget dei bytter mellom 2-3 plasser men ikkje akkurat nye plasser. Så finner dei når eg går rundt og leite etter folk.

Skrevet

Kom på en FFA server der over halvparten boosta... :nei:

Minst en av dem må ha brukt aimbot, siden han hele tiden fikk headshot med RPG. :hrm:

Skrevet

Jeg er rene booster politiet på alle FFA'er jeg gir faen i om de boosterne whiner etter jeg har followed dem rundt alle gamene, og jammen skal jeg si at jeg har det gøy :D

Sandy Ravage må gi oss mer Duke Nukem Booster Hunting Tips :D

Skrevet

var en hærlig runde nå med booster hunting og jeg vant runden på wasteland:) digg og de har ikke stikket av enda fra gamet og spiller subbase. hater banen så får nok lite kills. men boosterne får svi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...