Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Partner er ikke interessert i sex - jeg er frustrert!


Brad

Anbefalte innlegg

For min del handlet det om modenhet og hva slags forhold jeg hadde til min egne kropp. Hva det kan være for denne jenta, vet bare hun. For noen er sex en stor sak, som gjerne er en så big deal at det er både vanskelig å snakke om, og ikke minst utenkelig å gjennomføre noen gang i den nærmeste framtid. Skjønt jeg er enig i at det er dumt at hun ikke engang vil snakke om det. Likevel kan jeg fullt forstå hvorfor hun gjør som hun gjør, og mest sannsynlig blir det enda verre for henne fordi hun føler en del på presset fra kjæresten. Hvem vet, kanskje har hun dårlig samvittighet oppå det hele?

 

Nei, det er ikke lett når man er glad i noen men føler at man vokser fra hverandre. Man kan alltids prøve å ta den andre med seg videre i samme hastighet som man selv er på vei, men det kan gjerne gjøre vondt verre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kanskje hun ikke ønsker å ha sex før hun er gift.

Eller kanskje hun tror du bare tenker på en ting.

Problemet her er vel ikke at hun ikke ønsker å ha sex, men at du ikke klarer å la vær å tenke på det.

Så i steden for å plage henne, får du hjelpe deg selv på egen hånd.

 

Og du snakker om å elske henne, uten at jeg helt kan se at du har forstått konseptet. Å prøve å presse henne til noe hun ikke ønsker faller absolutt utenfor.

 

Kanskje hun liker hodebunnsmasasje, eller bli strøket forsiktig over ryggen.

Å kysse henne nesten over alt, eller gi henne fotmassasje ville hun sikkert heller ikke nekte deg.

 

Dessuten er "alle andre" ofte overraskende få.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg tror du må snakke med jenta istedenfor å høre med uteforstående, hvis du merker at hun ikke vil snakke om det så bare prøv deg frem og si at dette er viktig for deg. Hvis du betyr like mye for henne som det høres ut som om hun betyr for deg så vil hun nok høre på hva du har å si, og prøve å gjøre det beste ut av det!

 

Bra du ikke presser henne, det vil nok gjøre at hun føler seg mer og mer trygg på deg. Tror du egentlig bare må smøre deg med tålmodighet, det vil jo skje når hun er klar.

Det kan virke på meg at hun kanskje er ikke bare usikker på deg, men også på seg selv. Kanskje det hadde hjulpet å snakke med henne om at du faktisk LIKER HENNE, og det er HUN DU VIL HA. Og at hun på en måte må vite at du liker henne da, så hun har ikke noe å være usikker for :)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar

Har fått snakket med henne en del, og hun har fortalt meg at hun ikke er fornøyd med kroppen sin.

 

Jeg mener jo selvfølgelig hun ikke har noen grunn til det.

Men er det et så stort problem? Jeg har jo forklart at hun ikke trenger å være det ovenfor meg hvertfall.

Lenke til kommentar

Bra dere har snakket sammen! Men altså for en jente,hvertfall i den alderen du snakker om så er jo kropp og utseende alt. Så selvom du mener hun har en fin kropp, så er det ikke alltid sikkert at hun mener det. Kanskje hun er redd for at hun 'mister deg' hvis hun viser seg og du ikke liker det du ser? Har du sett henne i bikini eller lignende før? Hvis du har det så burde det jo ikke være et problem. Egentlig. Hun har nok ikke så høy selvtillit.

Lenke til kommentar

Du får bare smøre deg med tolmodighet og ikke mase. Tenk heller at det er bra hun sparer seg, enn at hun ga opp jomfrudommen med en gang. Sex er sikkert en big deal for henne, og hun kommer nok rundt om du er forståelsesfull og tar ting sakte.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...