SeSa Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Prøvde noe nytt i dag. Liker dere det? Håper på konstruktive kritikk
Larsenio Skrevet 31. mars 2010 Skrevet 31. mars 2010 Ingen som har kommentert dette ser det ut til Er ikke noe flink til å gi kritikk på portretter, kan ikke så mye om dette, men kan da bidra med det lille jeg ser! Dristig portrett, fin effekt med tilt/shift(?) effekten! Liker det rolige og tilsynelatende litt reflekterende uttrykket ditt. Liker ikke noe særlig panoramabeskjæringen, da den høyre halvdel av bildet i mine øyne virker egentlig mot sin hensikt; jeg kjenner at blikket dras til høyre i bilderammen, mot den lyse bakgrunnen, selv om jeg hardt prøver å fokusere på ansiktet. Mer har ikke jeg , men det var fint portrett
SeSa Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Skrevet 31. mars 2010 Takk for tilbakemelding! Kanskje det trenges lit tekst eller noe på høyre siden... ?
ZoDz Skrevet 3. april 2010 Skrevet 3. april 2010 NEimen, Severin fra flickr jo ^^ Jeg synes at det er ett pent lysatt portrett men skulle ønske du så på kameraet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå