henrikw92 Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 (endret) Hei! Når jeg kjøpte pcn min før jul, var jeg smart nok til å kjøpe et dual channel kit til ett hovedkort og prosessor som egentlig skal ha triple channel. Lurere nå på å selge minnebrikkene mine som til sammen er på 4gb og kjøpe meg ett triple channel kit fra G.Skill. Det jeg da lurer på er om det kommer til å bli noe merkbar forskjell på det 6gb kitet og mitt nåværende kit på 4gb. Lurer også på hvorfor er dette kitet på 1333mhz dyrere enn dette som er på 1600mhz?? Og til slutt, hvor mye kan jeg forvente å få for ramen min? Min nåværende ram Skal kjøpe enten denne eller den her Kommer ann på svarene jeg får. Og rambrikkene jeg har nå er fullt fungerende og er testet i memtest86 uten feil Btw, ramen jeg har i nå, fungerer greit, men kunne tenke meg å ha litt mer + er kjekt med ram som faktisk er ment for prosessoren og hovedkortet mitt. Trenger også pengene jeg får for min nåværende ram hvis jeg skal kjøpe ny, så kan sikkert ta litt tid før jeg kjøper nytt. Endret 28. mars 2010 av henrikw92
Lnik Skrevet 28. mars 2010 Skrevet 28. mars 2010 Ikke drep meg hvis jeg tar feil, men er det ikke det samma å bare kjøpe en til brikke på 2 GB, eller er jeg helt på jordet? Er det sånn at den tripple-channelen ligger i minne, eller er det bare å ha 3 stk. vanlige 2 GB sticks?
henrikw92 Skrevet 28. mars 2010 Forfatter Skrevet 28. mars 2010 Ikke drep meg hvis jeg tar feil, men er det ikke det samma å bare kjøpe en til brikke på 2 GB, eller er jeg helt på jordet? Er det sånn at den tripple-channelen ligger i minne, eller er det bare å ha 3 stk. vanlige 2 GB sticks? Hmm.. er faktisk ikke sikker, men tror ikke det bare er å kjøpe en til på 2gb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå