xX Martin Xx Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Hei Er det noen som vet om en berbar pc med stor skjerm ( Over 20 tommer ) Legg med link til hvor jeg kan kjøpe den Kunne tenke meg noe i denne stilen:
KingDingLing Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Hei Er det noen som vet om en berbar pc med stor skjerm ( Over 20 tommer ) Legg med link til hvor jeg kan kjøpe den Kunne tenke meg noe i denne stilen: Hei. Kan jeg bare spørre hvorfor i alle dager du skal kjøpe en laptop med enorm skjerm? Jeg har slitt med å se nytten i slike maskiner.
xX Martin Xx Skrevet 27. mars 2010 Forfatter Skrevet 27. mars 2010 Hei Er det noen som vet om en berbar pc med stor skjerm ( Over 20 tommer ) Legg med link til hvor jeg kan kjøpe den Kunne tenke meg noe i denne stilen: Hei. Kan jeg bare spørre hvorfor i alle dager du skal kjøpe en laptop med enorm skjerm? Jeg har slitt med å se nytten i slike maskiner. Jobber på sjøen så jeg vil ha en stor og god pc å ha på lugaren.... Litt slitsomt å dra med en stasjonær pc frem og tilbake...
thomit Skrevet 27. mars 2010 Skrevet 27. mars 2010 Bærbare med 20-tommers skjerm har forsvunnet fra markedet, det var noen få før, HP's HDX-maskiner bl.a. Jeg tror du skal slite med å finne en nå - da må du tråle bruktmarkedet, men det ble jo ikke solgt veldig mange slike heller, så... De største du finner i dag er 18,4 tommer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå