Gå til innhold

Kan noen anbefale skrekkfilm?


superkaisa

Anbefalte innlegg

The Orphanage eller El orfanto som den heter på spansk er ganske freeky. Historien er bra, og den har ikke blitt amerikanisert i sitt manus eller historie. Den har sjel, og er bra! Vond, spennende, skummel og ekkel!

 

Sitter for øyeblikket å ser Grudge 2, og syns ikke den er så veldig skummel at det gjør noe. Den går på tvnorge nå.

 

Men kommer ikke på noe som er helt jævlig skummelt for øyeblikket. Selvom Halloween, Nightmare on Elm Street og alt som inneholder Jason og Freddy Kruger er bra. Det er kvalitet og da tenker jeg på de gamle. F.eks Robert Englund ER Freddy Kruger, og ingen kan gjøre den like bra! Det er sjel, og kvalitet tvers gjennom! :love:

Og Freddy Kruger sangen er vel en av de mest freaky noensinne.

 

Men de siste årene har skrekkfilmer blitt dårligere og dårligere i mine øyne, og det handler ikke lenger om en skikkelig opplevelse. Det handler om penger, og selskaper som skal ha sine produkter i filmene. Mye skummelt, men mye mangler sjel, og det er mye remakes, og filmer som stjeler ideer overalt og putter det sammen i en stor klyse.

 

Har ikke lest The Shining her inne btw, som er noe av det beste som har blitt produsert.

 

Og en av de nyere og faktisk en av de billigere skrekkfilmene laget i nyere tid er The Signal.

 

Hvorfor starter 92% av alle skrekkfilmer med ordet: The?

Endret av TheKopKing89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Kan si meg enig i at The Orphanage (El orfanto) er bra. En av de beste grøsserne jeg har sett i år. Herlig å se en film som ikke er hollywoodsk. (Den er spansk)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...