Gå til innhold

din rareste drømmen. kampen om ære :D


pocket-bike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ååå denne tråden tror jeg vil bli full av random ting :D

Jeg har hatt så sinnsykt mange rare drømmen at jeg ikke vet hvem jeg skal velge, men jeg husker et mareritt.. faktisk mitt første mareritt jeg hadde.

 

I drømmen: Jeg våknet av meg selv og gikk inn i kjøkkenet hvor pappa satt og drakk kaffe, men han var en blekksprut så jeg ble sinnykt redd og tok et par skritt bakover hvor jeg da falt ned en lemm. I bunnen av lemmen var det vann, og i vannet badet mamma.. hun var en hai så jeg freaka ut og svømte gjennom et hull jeg fant under vann som var akkurat passe til meg. Når jeg hadde svømt litt fant jeg ut at jeg ikke kunne puste under vannet så jeg vridde meg og sprelte helt til jeg våknet av at jeg falt ut av sengen med puta surret rundt hodet mitt xD

Lenke til kommentar

jeg kan huske mitt føste mareritt! jeg hadde det da jeg var 9-10 år.

 

Jeg var ute med en venn og huska på en huske. plutselig så jeg en hun som kunne gå den hadde lange fingre. plutselig kom den løpende mot meg og vennen min. jeg løp men vennen min var treigere enn meg så han ble drept av hunden:( men den løp så fort at den tokk meg igjen, plutselig så hadde den nådd meg. hunden bwgynte og kile meg. jeg ble rett og slett kilt til døden i drømmen.

 

det er en sykt vond følelse i en drømm bare så du vet det xD

post-211914-1269117444,4732_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Vel, har vel hatt min andel av merkelige drømmer. Kanskje den mest merkelige er da jeg drømte at foreldrene mine skulle drepe meg. Det vil si, det som tilsyneslatende var foreldrene mine. Drømmen gikk sånn cirka slik:

 

Jeg er ti år gammel (i drømmen og virkeligheten) og er med foreldrene mine på et kjøpesenter. Som jeg så ofte gjør i virkeligheten, klarer jeg selvfølgelig å leve meg inn i min egen verden i drømmen, og det går ikke lang tid før både far og mor er borte. Jeg blir urolig, og løper rundt og ser etter dem. Etter litt ser jeg dem sittende på en sofa i en bankfillial. Flaks tenkte jeg. Jeg setter meg ned mellom dem og føler roen senke seg over meg.

 

Men roen skal ikke vare lenge, for plutselig begynner det som tilsyneslatende er moren min å prøve å bite meg i halsen. Med ett oppdager jeg at det slett ikke er foreldrene mine jeg sitter med, men roboter som er laget for å se ut som dem. Jeg kjemper hardt imot mens de prøver å bite/drepe meg. Dette her pågår i noe som virker som et minutt eller to, før jeg plutselig våkner med et skrik.

 

Kan trygt si det har vært kanskje min mest merkverdige og obskure drøm. Muligens inspirert av Tommy og Tigern-stripen hvor Tommy drømmer at foreldrene er romvesener som ville lage vaffelgutter (steke Tommy i et vaffeljern). Håper andre også kan bidra i tråden. :)

Lenke til kommentar

Vel, har vel en syk drøm til på lager. Dette er kanskje også den mest symbolske drømmen jeg har hatt. Var vel rundt tolv år tenker jeg. Var en smule kristen av meg. Eller mer presist, jeg ville bli prest da jeg var sinnsykt misunnelig på prestene sine prestekjoler og orglene i kirken. Troen på Gud og Jesus var ikke videre sterk. Anywho. Den går noe som dette her:

 

Jeg sitter i et svart helikopter av typen som er åpen på sidene. Jeg aner ikke hvorfor jeg sitter der, men det er kanskje ikke så viktig. Vi flyr langs en ganske spektakulær kystlinje, med klippeformasjoner og det hele. Vinden blåser hardt, og jeg føler meg generelt sett meget kul der og da. Men før jeg vet ordet av det faller jeg ut av helikopteret og ned i havet under meg. Oida.

 

Jeg befinner meg nå nede i vannet, ganske forslått. I sjokket av og smertene ved å treffe vannet har jeg pustet dypt inn og har nå vann i lungene. For å si det kort, jeg dør. I det jeg dør merker jeg at jeg plutselig våkner til live igjen, og blir med ett løftet av en gigantisk bølge opp i himmelen. Hmmm, kommer jeg til himmelen? I himmelriket blir jeg så rullert inn i en eller annen skole. Her liker jeg meg dårlig da folk plager meg, og de andre englene erter meg. Jeg har ikke fått vinger, og virker stadig som om jeg ikke er veldig velkommen.

 

Slik fortsetter det, og jeg blir mer og mer fortvilet og irritert. Så jeg går til en av de ansvarlige englene for skolen og sier at jeg vil møte Gud. De godtar denne forespørselen, og kort tid etter står jeg i et gigantisk hvitt palass. Jeg blir ganske ærestrukken. I enden av hovedhallen sitter en gammel mann med hvitt skjegg og hvit kappe på en trone. Det er kun meg og ham i rommet nå. Plutselig går det opp for meg at jeg vil drepe ham. Så jeg går bort til ham, drar fram en kniv jeg ikke visste at jeg hadde og stikker ham i brystet, like der hjertet er. Gud begynner å blø og glir sakte ut av bevissthet. Det siste jeg ser er Gud liggende på bakken dekket av blod. Så våkner jeg.

 

Etter det har jeg aldri hatt behovet for å tro på Gud. ^^

Lenke til kommentar

Vel, har vel en syk drøm til på lager. Dette er kanskje også den mest symbolske drømmen jeg har hatt. Var vel rundt tolv år tenker jeg. Var en smule kristen av meg. Eller mer presist, jeg ville bli prest da jeg var sinnsykt misunnelig på prestene sine prestekjoler og orglene i kirken. Troen på Gud og Jesus var ikke videre sterk. Anywho. Den går noe som dette her:

 

Jeg sitter i et svart helikopter av typen som er åpen på sidene. Jeg aner ikke hvorfor jeg sitter der, men det er kanskje ikke så viktig. Vi flyr langs en ganske spektakulær kystlinje, med klippeformasjoner og det hele. Vinden blåser hardt, og jeg føler meg generelt sett meget kul der og da. Men før jeg vet ordet av det faller jeg ut av helikopteret og ned i havet under meg. Oida.

 

Jeg befinner meg nå nede i vannet, ganske forslått. I sjokket av og smertene ved å treffe vannet har jeg pustet dypt inn og har nå vann i lungene. For å si det kort, jeg dør. I det jeg dør merker jeg at jeg plutselig våkner til live igjen, og blir med ett løftet av en gigantisk bølge opp i himmelen. Hmmm, kommer jeg til himmelen? I himmelriket blir jeg så rullert inn i en eller annen skole. Her liker jeg meg dårlig da folk plager meg, og de andre englene erter meg. Jeg har ikke fått vinger, og virker stadig som om jeg ikke er veldig velkommen.

 

Slik fortsetter det, og jeg blir mer og mer fortvilet og irritert. Så jeg går til en av de ansvarlige englene for skolen og sier at jeg vil møte Gud. De godtar denne forespørselen, og kort tid etter står jeg i et gigantisk hvitt palass. Jeg blir ganske ærestrukken. I enden av hovedhallen sitter en gammel mann med hvitt skjegg og hvit kappe på en trone. Det er kun meg og ham i rommet nå. Plutselig går det opp for meg at jeg vil drepe ham. Så jeg går bort til ham, drar fram en kniv jeg ikke visste at jeg hadde og stikker ham i brystet, like der hjertet er. Gud begynner å blø og glir sakte ut av bevissthet. Det siste jeg ser er Gud liggende på bakken dekket av blod. Så våkner jeg.

 

Etter det har jeg aldri hatt behovet for å tro på Gud. ^^

 

haha, det var ganske føkket xD

 

Eneste drømmene jeg liker er mareritt. Av en eller annen grunn, jo værre drømmen er, jo lettere tar jeg kontrollen over alt sammen :p Blir "Gud" i drømmen som noen sa. Is wicked!

 

Men en av de mest minneverdige drømmene jeg har hatt er en gjenganger: Jeg er i en skog. DIGER skog, ala trær som er 2-300 meter høye og tett i tett med mindre trær. Ganske mørkt med andre ord.

Jeg står i en slags vei som har blitt formet ved at mange har ått der hele tiden, ca 10 meter bred. Men tingen er at jeg er der for å ambushe 3 tyrranosaurus rex! Alene! Men det som ALLTID skjer når jeg prøver å løpe i drømmene mine er at beina ikke vil lystre og det føles ut som om de sover (DOH!). Så jeg løper så fort jeg kan, men blir til slutt tatt igjen og jeg blir dritredd for å bli spist. Men så plukker de meg opp med de små armene sine, setter meg ned på et jorde, og så vil de spille dataspill med meg... xD Og siden det er en drøm så er jo alt logisk når jeg er akkurat inne i drømmen, men når jeg våknet kunne jeg bare tenke "wtf wtf wtf!"

 

Jeg tror jeg drømte at jeg hadde sex med tyrranosaurus rex en gang også :s Håper det var JEG som gjorde penetreringen i det tilfellet x|

 

Forresten, det er noe jeg alltid har lurt på: Er det andre enn meg som har drømt noe for veldig lenge siden, og så drømt en direkte oppfølger til den drømmen 2 år senere ca?

Helt siden jeg var 10 år gammel har jeg hatt en drømm som har gått i episoder. Når jeg var ca. 10, 12, 15, 17 og 19 (20 år og 9 mnd nå) hadde jeg disse. Skjønner ikke hvorfor. Uheldigvis husker jeg ikke hva de drømmene var, men de etterlot et mektig inntrykk som varte i flere uker etterpå, derfor husker jeg hvor gammel jeg var de gangene.

 

Det er totalt merkelig å ha disse drømmene. Det føles som om de varer i et helt døgn, men når jeg våkner kan det ha gått bare et par timer, men jeg er likevel helt uthvilt. Som om virkeligheten sakker helt ned.

 

Hadde vært nice å få vite om det er vanlig med slike drømmer :p

Lenke til kommentar

Så mye random xD

 

I noen av drømmene mine pleier jeg å komme i slosskamp med folk og da klarer jeg aldri å slå folk hardt nok til at de blir skada i det hele tatt... det er så sinnsykt irriterende noen ganger for da blir jeg alltid banket opp xD

Lenke til kommentar

Så mye random xD

 

I noen av drømmene mine pleier jeg å komme i slosskamp med folk og da klarer jeg aldri å slå folk hardt nok til at de blir skada i det hele tatt... det er så sinnsykt irriterende noen ganger for da blir jeg alltid banket opp xD

 

haha, samme her! Som om jeg er drittreig og svak x|

Noen ganger føles det som om jeg tar skikkelig i og treffer hardt, men lite skjer. Jeg våknet en gang av at knyttneven var dritvond. Slo sikkert til veggen i søvne x|

Lenke til kommentar

 

 

haha, samme her! Som om jeg er drittreig og svak x|

Noen ganger føles det som om jeg tar skikkelig i og treffer hardt, men lite skjer. Jeg våknet en gang av at knyttneven var dritvond. Slo sikkert til veggen i søvne x|

 

Hehe, jeg husker engang når jeg drømte så hadde jeg alerede vært i en slosskamp og jeg visste jeg ikke klarte å slå, så jeg bare kastet meg selv på personen i høy fart xD

Lenke til kommentar

 

 

haha, samme her! Som om jeg er drittreig og svak x|

Noen ganger føles det som om jeg tar skikkelig i og treffer hardt, men lite skjer. Jeg våknet en gang av at knyttneven var dritvond. Slo sikkert til veggen i søvne x|

 

Hehe, jeg husker engang når jeg drømte så hadde jeg alerede vært i en slosskamp og jeg visste jeg ikke klarte å slå, så jeg bare kastet meg selv på personen i høy fart xD

 

Bodyslam ftw.

Lenke til kommentar

Jeg drømte en gang at jeg løp naken gjennom en landsby med noen venner av meg. Løpte forbi en hestekjerre, og denne begynte å følge etter oss. Ut av denne hestekjerra kommer Al Capone, tar kvelertak på meg, sier at han skal ta livet av meg. Han presser meg ned mot bakken, smiler, tar en pistol mot hodet mitt og sier: "Det gjør ikke vondt, altså :)"

 

Sykeste drømmen jeg har hatt i allefall :w00t:

Lenke til kommentar

Dette drømte jeg i natt:

 

Jeg og en del venner av meg ble invitert til en omvisning på en spesiell borg fra middelalderen. Borgen var plassert midt ute i ingenmannsland i et sånt typisk grøsserfilm-miljø alá Frankenstein, med tornekratt, tordenvær, ulver, og så videre rundt den. Uansett, det som var så spesielt med denne borgen var at den var laget av treplanker.

 

Etter omvisningen tar plutselig eieren av borgen og legger den ene venninnen min i bakken. Deretter stikker hun tre-fire hull i henne, og legger inn masse ledninger i kroppen hennes. Hun ble da mer og mer tappet for livskraft, og ble mer og mer gjennomsiktig/usynlig. Plutselig er de andre vennene mine i samme situasjon, så da løper jeg oppover i borgen for å redde meg selv. Der oppe var det masse ganger og dører, og det var helt bekmørkt der. Man kunne ikke se en dritt der, så jeg følte meg ganske trygg. Men, etterhvert merker jeg at en person i skrik-kostyme følger etter meg, og han bærer på en enorm slegge av stål. Han jaktet på meg, men heldigvis så han ingenting i mørket. Jeg, derimot, hadde perfekt nattsyn, og så lenge jeg var musestille kunne jeg smyge meg forbi ham. Etter en stund ble han lei av å lete etter meg, så han begynte å smadre løs på tilfeldige plasser for å prøve å treffe meg. Etter at dette hadde pågått lenge nok byttet han til å bruke en massiv øks i stedet (som om det skulle gjøre noen forskjell), og da kom jeg i perfekt posisjon til å plante en knyttneve i trynet hans. Uheldigvis ble slaget mitt skikkelig svakt, så det eneste som skjedde var at masken datt av ham.

 

Da våknet jeg. Det eneste jeg tenkte på da var hvem mannen som prøvde å drepe meg kunne være. Fffffffuuuu. :dontgetit:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

"din rareste drømmen. kampen om ære :D"

 

Kan du forandre emnetittelen slik at "drømmen" er i ubestemt form entall, og stor "k" etter punktum?

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Det rareste med drømmer er at uansett hvor ulogiske de er når man er våken, så er de fullstendig logiske mens man drømmer.

 

Hadde en drøm for noen år siden. Var 17 da. Skulle på trening og kastet meg på sykkelen i bare underbuksene. Syklet en SINNSYK omvei for å komme meg til ishallen. Gjennom byen og langs med kysten, men når jeg var bare et par hundre meter fra ishallen så satt jeg plutselig i bilen til mamma. Hun hadde på en måte kjørt meg hele tiden.

 

Hun stoppet bilen bare et par meter fra døren til ishallen og jeg gikk ut, men den åpnet seg ikke. Da visste jeg jo at det var stengt den dagen. Hadde på en måte visst det hele tiden. Jeg snudde meg for å sette meg inn i bilen igjen, men mamma hadde allerede kjørt. På et eller annet tidspunkt hadde jeg og fått på meg treningsklær. Siden hun allerede hadde kjørt var det logisk å si til henne at jeg måtte hentes, så derfor gjorde jeg det. Husker ikke hvordan jeg gjorde det. Om hun stod der eller om jeg bare kunne snakke med henne. Hun sa at hun var hjemme men skulle komme og hente meg, og at jeg bare skulle sykle litt rundt mens jeg ventet.

 

Derfor satte jeg meg på en trhjulsykkelog syklet rundt i et digert hull som var der hvor parkeringsplassen egentlig skulle være. Så våknet jeg. Følte meg litt desorientert når jeg våknet. xD

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...