Gå til innhold

Call of Duty 4: Modern Warfare 2 problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dette er et problem jeg også har slitt med lenge og mange av mine kompiser også. eneste gangene det fungerer er vist du er i eit lan. jeg har brukt mange timer på å prøve å finne ut av det men det viser seg at det er mange som har problemet men ingen som kan fikse det, mange sier at det er dmz men når jeg opner DMZ så vil ikke nat fungere, jeg har opnet porter i ruteren, slått ned brannmur, det funket ikke hos meg men det er kansje en mulighet det gjør det hos deg. men vist du finner ut av det kan du gji meg en lyd?

lykke til :)

Lenke til kommentar

dette er et problem jeg også har slitt med lenge og mange av mine kompiser også. eneste gangene det fungerer er vist du er i eit lan. jeg har brukt mange timer på å prøve å finne ut av det men det viser seg at det er mange som har problemet men ingen som kan fikse det, mange sier at det er dmz men når jeg opner DMZ så vil ikke nat fungere, jeg har opnet porter i ruteren, slått ned brannmur, det funket ikke hos meg men det er kansje en mulighet det gjør det hos deg. men vist du finner ut av det kan du gji meg en lyd?

lykke til :)

 

Har åpna porter, tatt ned brannmur og åpna dmz. Det vil fremdels ikke fungere :/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...