Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Blandede signaler? Bare paranoid?


Gjest Littplayer

Anbefalte innlegg

Gjest Littplayer

Poster som gjest fordi enkelte på forumet kan kjenne meg igjen. Saken er som følger: For noen måneder siden ble jeg bedre kjent med ei jente i paralellklassen. Vi har møttes jevnlig og hun har virket interessert, jeg har vært mer tilbakeholden.. Hun som har tatt intiativ til hvert møte og sender meldinger nesten dag.. for noen dager siden møttes vi og gikk hjem til henne.. Vi hadde det hyggelig og det er ikke en underdrivelse å si at det skjedde saker.. ;)

 

Nå kommer det som får meg til å undre :S Meldingene har stoppet helt opp og jeg føler alt bare dabber av, bare noen dager siden jeg var hos henne, men allikevel.. Sist jeg hørte fra henne sa hun at hun var glad i meg. 2 dager siden.. Dette har hun ¨hintet¨ om ganske lenge nå.. Godt tegn? Hun har endel guttevenner, bare så det er sagt..

 

Er jeg blitt paranoid? Jeg kan vel innrømme at hun er drømmedama.. Er jeg redd for å miste henne? Hva skal jeg gjøre? Skal jeg være den som tar kontakt?

 

Dette ble et fryktelig rotete innlegg, men hva kan man gjøre når man nærmest er nervevrak på grunn av mulige bagateller... Takker for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Littplayer

Vurderer det ja, men vil ikke virke helt tøffel heller :/ Hun forventer kanskje at jeg og skal sende mld? Siden hun har sendt sikkert 50 allerede på noen uker xD Hmmm...

Lenke til kommentar

Hvis du ikke har sendt eller fått melding før no, så kan du eventuelt sende en melding imorgen. Da har det jo gått tre dager, og det må vel være lov da??:)

 

jeg tror det er bra å vise interesse, bare ikke bli "needy", å sende 60 "er glad i deg" meldinger liksom:)

 

Gi en lyd hvordan det går da!

Lenke til kommentar
Gjest Littplayer

Snakket med henne nå, er liksom ikke noe utvikling etter det som skjedde hos henne... virker bare som man begynner på nytt :p I tillegg er humøret på bunn på grunn av usikkerhet og dette påvirker meg når jeg snakker med henne... Får vel bare møte henne og si hva jeg føler! Å tolke signaler fra jenter kan være noe dritt! Særlig når mange er så flørtete i væremåten også... hmm.. kommer tilbake med updates..

Lenke til kommentar
Gjest Littplayer

Har etablert en taktikk over den neste uka; den er som følger. Play hard to get. ¨Ikke la henne tro at hun har deg i sin hule hånd¨ var det en som rådet meg til idag. Synes egentlig det passer relativt, da jeg merker at tankegangen min blir mer slik: ¨Hennes tap hvis hun ikke gjør noe¨ Når det har gått en tid, er jeg rimelig sikker på at hun kommer tilbake.. det har nemlig skjedd en gang før :p Cheerio for now! :)*Kommer tilbake med updates*

Lenke til kommentar

Ehhh. Hvis dette er en dame du er hypp på, og du aldri tar kontakt med henne, men hun tar kontakt med deg hele tida, så har du vel vært ganske hard to get ganske lenge? Kanskje på tide å ikke være hard to get? Er stort sett et ganske tydelig hint om dama tar kontakt med deg først hele tiden og dere holder på med voksenlek =P

 

Hadde vel heller prøvd meg på å gå litt i den andre retningen, men ikke saksøk meg om det går feil. Litt vanskelig å gi slike råd over et forum =P

Lenke til kommentar
Gjest Littplayer

Skjønner hva du mener men det er litt tungvindt å skulle være den som tar kontakt nå, da hun plutselig virker ¨care¨.. Slik har hun vært en gang før og da bare ventet jeg til hun kom krypende.. Men skal ta en prat med henne hvor vi skal snakke litt dypere om ting.. men må nesten legge en plan for mellomtiden hvor man ikke ser hverandre.. Før voksenleken ( :tease: ) var ikke dette et problem, da vi snakket sammen og møttes nesten hver dag.. Noe sier meg at hun tenker litt over ting? ;) Ellers kan det jo bare være at hun ikke ser noe annerledes og jeg går rundt og analyserer alt til minste detalj :thumbdown:

Lenke til kommentar

Hun har sendt deg mange meldinger, tatt intiativet mange ganger og enkelt å greit gjort jobben din lettere. Det er som sagt normalt at jentene ikke tar intiativet, og at det er guttenes jobb. Så at hun gjør det viser jo at hun er veldig interressert. Og at du dermed ''ignorer'' henne kan vel ikke akkurat tolkes positivt?

Kan du gi alder? Litt forskjell fra å være 17 og 32 år i denne situasjonen.

Lenke til kommentar
Gjest Littplayer

Tanken på at hun er hypp på meg er god og ha, for jeg føler det samme for henne.. Virket definitivt sånn ja, :w00t:

 

Hmm, jeg venter uansett til litt uti neste uke for å se hva som skjer.. hvis ikke hun tar kontakt så får jeg gjøre min del av jobben.. ..og hvis hun ikke vil møtes når jeg foreslår, (har hendt) så blir det litt vanskeligere.. hun ble plutselig så lite samarbeidsvillig.. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Littplayer

Til Adriwen: Jeg har svart på mld hun har sendt osv, flørtet, og vi har alltid hatt det veldig hyggelig. Jeg har bare ikke vært den som sender mld først.. :ph34r:

 

Når det gjelder alder så er vi begge 19..Hvis det er til noe hjelp :tease:

Lenke til kommentar
Gjest Littplayer

Beklager men du vet ikke hva jeg føler for denne jenta.. Ting er mer komplisert enn hva som blir beskrevet her.. Hun er den nydeligste jeg har møtt og jeg vil bare være sikker på at signalene blir tolket rett, slik at man ikke tråkker kraftig i salaten.. :nei:

 

Det finnes mange som har en flørtete væremåte, spesielt de på min alder.

Lenke til kommentar

Er vel bare du selv som kan finne ut hva du føler for denne jenta. Og hva ellers ligger bak kan jeg ikke vite.

 

Jeg synes du skal ta kontakt med henne allerede i morge. Ikke vent. Når hun er så nydelig er det sikkert mange gutter som er ute etter henne. Ikke spoler sjangsene dine.

Du vil sikkert ikke se henne i armene til en annen mann. Flotte jenter er alltid ettertraktet. Sikkert flottere gutter der ute enn deg.

Dette sier jeg for at du skal skjerpe deg

Lenke til kommentar
Gjest Littplayer

Takker for råd jeg har fått, og tenker nå på å skrive en melding hvor jeg skriver litt om hva jeg føler for henne, kanskje det kan få fart på sakene igjen.. :cool:

Lenke til kommentar
Gjest Littplayer

Tenkte å komme med en liten oppdatering til folket :thumbup:

 

Det har ikke skjedd noe som helst siden sist, begge spiller overlegne og tar ikke intiativ til noe samtale, verken i virkeligheten eller via medier som msn, telefon osv.. Synes det funker greit akkurat for tiden da jeg er kommet over henne, og føler jeg har henne i min hule hånd.. Dessuten er det flere fisk i havet :cool:

 

Litt særegen vri hvis man tenker på hvordan situasjonen var for en uke siden, men sånn er det ;)

 

Ha en god helg :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...