Gå til innhold

Headsett-rot Nokia 5800

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppdaget i dag at headsettet som fulgte med 5800 kun gir lyd på høyre øreplugg. Telefonen ble kjøpt i juni 2009. Testet kun med høretelefonene, og da fungerte det utmerket. Dermed tror jeg at feilen ligger i håndkontroll-enheten. Er dette garanti, og hva gjør en butikk når jeg går til de og forklarer feilen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oppdaget i dag at headsettet som fulgte med 5800 kun gir lyd på høyre øreplugg. Telefonen ble kjøpt i juni 2009. Testet kun med høretelefonene, og da fungerte det utmerket. Dermed tror jeg at feilen ligger i håndkontroll-enheten. Er dette garanti, og hva gjør en butikk når jeg går til de og forklarer feilen?

Du burde først prøve å høre på med et annet headset. Hvis samme feilen oppstår da, så ligger feilen i telefonen og ikke i headsetet.

Skrevet

Som jeg skrev i første innlegg, var det lyd på begge øreproppene når jeg koblet fra mikrofonen.

Dermed så mener jeg at feilen ligger i mikrofondelen.

Skrevet

Hvordan er det med garanti og kjøpslov? Ifølge selger var det kun 6 mnd garanti, men hva med kjøpsloven? Headsettet ble uansett levert inn. Får sikkert en regning etterpå siden det har gått over et halv år siden jeg kjøpte den...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...