Gå til innhold

Kjørelærer utdanning


creager

Anbefalte innlegg

Noen kjørelærer her? eller som har gått skolen i Trøndelag eller Danmark,Sverige?

 

Har tenkt å søke på Høgskolen i Trøndelag, men siden det bare er en skole i landet som har den linjen så er det vel endel søkere.

 

Noen som har greie på hvordan det er å studere det i Danmark eller Sverige?

 

Hvem en kan kontakte for å få mere informasjon om priser og diverse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen kjørelærer her? eller som har gått skolen i Trøndelag eller Danmark,Sverige?

 

Har tenkt å søke på Høgskolen i Trøndelag, men siden det bare er en skole i landet som har den linjen så er det vel endel søkere.

 

Noen som har greie på hvordan det er å studere det i Danmark eller Sverige?

 

Hvem en kan kontakte for å få mere informasjon om priser og diverse?

 

Jeg kan ikke si noe om skolen basert på egne erfaringer, men en av kjørelærerne mine snakket veldig varmt om skolen i trøndelag, hvor han hadde gått, og sa at miljøet og skolen der er veldig bra.

 

At det kun finnes et sted i landet betyr ikke nødvendigvis at det er så mange søkere at snittet blir veldig høyt. Jeg går selv ei yrkesrettet linje som kun finnes et sted i Norge, og snittet i år var ikke verre enn 38 studiepoeng om jeg husker riktig. Det at linja kun finnes et sted i landet kan snus veldig positivt, ettersom folk kommer fra alle kanter av landet og er åpne for å bli kjent med hverandre - slikt blir det ofte veldig godt studiemiljø av :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...