Majiinfreddy Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Hei. Jeg har et ganske så irriterende problem. Har akkurat kjøpt meg Bioshock 2, og installert. Når jeg prøver å kjøre det av , får jeg en ganske så fin feil beskjed: "d3dx9_33.dll" finnes ikke. Jeg har Dx10 installert på Vista 64bit. Dette problemet er så klart ikke kun på dette spillet, men også på Mass effect 2. Har prøvd å installert Directx fra cd'n til både bioshock og mass effect, og begge failer på 99%. Noen ideer? -Takk
Caze Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 (endret) 1. Hent ned siste DirectX 9 fra Microsoft sine hjemmesider. Husker ikke om det finnes en egen versjon for 64-bit, men om det gjør det - bruk den. 2. Kjør installasjonen som administrator. Endret 11. mars 2010 av Caze
Caze Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Ok. Les og prøv dette: http://pcsupport.about.com/od/findbyerrormessage/a/d3dx9_33dll-dll.htm
Majiinfreddy Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Skrevet 11. mars 2010 Aha! La inn de filene som var borte i system32 og det fikset biffen =D takk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå