lillo Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 Hei. Har akkurat kjøpt meg en ny PSU: Corsair VX 450W fordi jeg antok at dette var problemet med PC'en min, men har ikke fått noen resultater ut av det. Mine specs forøvrig: Kabinett: Mad-X Nightfever Prosessor: AMD Athlon II X2 240 Minne: Corsair Value S. DDR3 1333MHz 2GB CL9 Hovedkort: MSI GF615M-P33, Socket-AM3 Har også ett skjermkort av typen Gainward Radeon HD 4650, men har koblet det ut inntil jeg forhåpentlig får løst problemet. Hva som skjer: viftene slår seg på. Ingen lyd ved oppstart og ingen kontakt med skjerm. Står et rødt lys ved på LED'en der det står HDD. Jeg har prøvd: å resette BIOS Jeg ser mange sliter med akkurat det samme i forhold til ingen kontakt med skjermen. Håper det kan være mulig å finne en diagnose på problemet. Mvh Lillo
lillo Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Skrevet 11. mars 2010 Merket meg akkurat også at det tilkoblede tastaturet ikke lyste
anbar Skrevet 11. mars 2010 Skrevet 11. mars 2010 sjekket at begge strømkablene sitter på hovedkortet?
lillo Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Skrevet 11. mars 2010 sjekket at begge strømkablene sitter på hovedkortet? Har koblet til både den 4-pins og den større avlange kontakten til hovedkortet ja.
lillo Skrevet 11. mars 2010 Forfatter Skrevet 11. mars 2010 Den startet opp! Feilen lå i noe så enkelt som at RAM-brikka lå i feil slot. Hurra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå