andreyy Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 (endret) Heihei, jeg driver da å tester compiz, så ville jeg teste Kube. Men denne funker ikke, når jeg kjører compiz --replace i terminal så kjører alt men jeg får "/usr/bin/compiz.real (cube) - Warn: Failed to load slide: /usr/share/gdm/themes/Human/ubuntu.png" når jeg skal prøve å teste kuben. Noen som kan hjelpe?? EDIT: jeg får også: /usr/bin/compiz.real (core) - Warn: SmcOpenConnection failed: None of the authentication protocols specified are supported /usr/bin/compiz.real (video) - Warn: No 8 bit GLX pixmap format, disabling YV12 image format ser jeg nå i tilleg. Endret 10. mars 2010 av andreyy
Kaptein... Skrevet 10. mars 2010 Skrevet 10. mars 2010 Kjedelig svar , men: Har du husket å installere skjermkort driverne? (du finenr du under noe slikt som :System->Administrator->Hardware Drivers) Kan også føye til at compiz hos meg genererer tusen millioner slike meldinger uten at det ser ut til å påvike opplevelsen. Lykke til :-)
andreyy Skrevet 10. mars 2010 Forfatter Skrevet 10. mars 2010 (endret) ja det har jeg gjort. Edit: jeg testet nå å gå til filbanen meneee jeg kommer meg til gdm mappa, etter det er ikke resten der. Kan det være grunnen?? Endret 10. mars 2010 av andreyy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå